В статье рассматривается вопрос адаптации будущих учителей музыкального искусства к концертным выступлениям. Анализируются различные толкования понятия «адаптация», обоснованы факторы, влияющие на адаптацию студентов к концертным выступлениям, определены этапы предварительной организации работы студента и преподавателя над музыкальным произведением, условия успешной адаптации будущих учителей музыкального искусства к концертным выступлениям.
У статті розглядається питання адаптації майбутніх вчителів музичного мистецтва до концертних виступів. Аналізуються різні тлумачення поняття «адаптація», обґрунтовані фактори, що впливають на адаптацію студентів до концертних виступів, визначені етапи попередньої організації роботи студента і викладача над музичним твором, умови успішної адаптації майбутніх вчителів музичного мистецтва до концертних виступів.
The article discusses the adaptation of the future teachers of musical art to live performances. The various interpretations of the concept of "adaptation", justified the factors affecting the adaptation of students to live performances, determined steps the provisional organization of the student and the teacher of the musical work, the conditions for successful adaptation of the future teachers of musical art to live performances.