В статье рассматриваются проблемы формирования у студентов готовности к профессиональному самосовершенствованию в области ключевых компетентностей учителя музыки. Определена структура деятельности учителя музыкального искусства, охарактеризованы ключевые компетенции в единстве трех блоков: профессионально-базового, теоретико-методического, деятельностно-педагогического. Охарактеризованы особенности формирования у студентов готовности к самосовершенствованию на занятиях по постановке голоса, задания, в процессе выполнения которых у студентов формируются как сугубо вокальные компетентности, так и обобщенно-профессиональные компетентности.
У статті розглядаються проблеми формування у студентів готовності до професійного самовдосконалення в області ключових компетентностей вчителя музики. Визначено структуру діяльності вчителя музичного мистецтва, охарактеризовано ключові компетенції в єдності трьох блоків: професійно-базового, теоретико-методичного, діяльнісної-педагогічного. Охарактеризовано особливості формування у студентів готовності до самовдосконалення на заняттях з постановки голосу, завдання, в процесі виконання яких у студентів формуються як суто вокальні компетентності, так і узагальнено-професійні компетентності.
The article considers the problem of forming students’ readiness for professional self-improvement, regarding music teacher key competences. The music teacher activity structure and core competences in the unity of three blocks that is professional and substantial, methodological and practical teaching were identified. Formation peculiarities of students’ readiness to their teaching performance in the voice training lessons, fulfilling of the tasks during which the students form subject, purely vocal competence such as generalized type professional competence on principles that make the successful future professional activity possible were characterized.