В статье освещены вопросы теоретического и методического обеспечения процесса решения педагогических задач в подготовке будущих учителей музыки. Автором осуществлен анализ сущности и значения методических задач, предложены варианты их классификации и механизмы перевода в конкретные педагогические действия, а также определено их место в операциональном компоненте практического опытастудентовпо овладению методикой преподавания предмета “Музыкальное искусство”.
У статті висвітлено питання теоретичного і методичного забезпечення процесу вирішення педагогічних завдань у підготовці майбутніх вчителів музики. Автором здійснено аналіз сутності і значення методичних завдань, запропоновані варіанти їх класифікації та механізми переказу в конкретні педагогічні дії, а також визначено їх місце в операціональному компоненті практичного практичного досвіду студентів по оволодінню методикою викладання предмета "Музичне мистецтво".
The article deals with questions of theoretical and methodological support of the process of solving pedagogical problems in the preparation of future teachers of music. The author analyzes the nature and significance of methodological problems, the variants of their classification and mechanisms of translation into concrete pedagogical activities, as well as determine their place in the operational components opytastudentovpo mastering practical methods of teaching the subject "Musical Art".