В статье актуализирована проблема эстетического развития будущих учителей музики; для этого раскрыто значение культурологической парадигмы в художественном образовании. На основе анализа научных источников определены функции культурологической парадигмы как методологической базы профессиональнго становлення специалиста в области художественного образования. Уточнено понятие эстетической доминанты как регулятовной универсалии эстетического развития личности.
У статті актуалізовано проблема естетичного розвитку майбутніх учителів музики; для цього розкрито значення культурологічної парадигми в мистецькій освіті. На основі аналізу наукових джерел визначено функції культурологічної парадигми як методологічної бази професійного становлення фахівця в галузі мистецької освіти. Уточнено поняття естетичної домінанти як регулятовної універсалії естетичного розвитку особистості.
In the article the problem actualized aesthetic development of the future teachers of Musicians; this value is disclosed culturological paradigm in art education. Based on the analysis of scientific sources, the functions culturological paradigm as a methodological framework professionalngo formation of the expert in the field of art education. The notion as the dominant aesthetic regulyatovnoy universal aesthetic development of the individual.