В статье актуализирована проблема художественно-образной памяти як профессионально значимого качества педагога-музыканта. Рассмотрены особенности художественно-образной памяти в изучении искусства музыки. Очерчены функции художественно-образной памяти учителя в процессе музыкально-воспитательной работы в общеобразоваельной школе.
У статті актуалізована проблема художньо-образної пам'яті як професійно значущої якості педагога-музиканта. Розглянуто особливості художньо-образної пам'яті у вивченні мистецтва музики. Окреслено функції художньо-образної пам'яті вчителя в процесі музично-виховної роботи в загальноосвітній школі.
In the article a problem aktualizovano artistically vivid to memory as professionally meaningful quality of teacher-musician. Features are considered artistically vivid to memory in the study of art of music. Functions are outlined artistically vivid to memory of teacher in the process of musically educate works at general school.