DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 18(23) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11251
Title: Феномен музикотерапії та досвід її застосування у сфері музичної педагогіки
Authors: Малашевська, І. А.
Keywords: музыкотерапия
психокорекция [психокоррекция]
музыкальное образование
дошкольники и младшие школьники
музикотерапія
психокорекція
музична освіта
дошкільнята і молодші школярі
music therapy
psyco-correction
musical education
preschool and primary school children
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Малашевська І. А. Феномен музикотерапії та досвід її застосування у сфері музичної педагогіки / І. А. Малашевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 18 (23). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – С. 53-57
Abstract: В статье освещаются сущностные характеристики музыкотерапии, механизмы ее влияния на личность. С целью разработки саногенно-личностного (оздоровительного) похода к процессу музыкального обучения дошкольников и младших школьников осуществляется изучение специфики музыкотерапевтического воздействия и существующего опыта применения музыкотерапии в образовательном пространстве. В исследовании использованы методы теоретического анализа психолого-педагогической и искусствоведческой литературы.
У статті висвітлюються сутнісні характеристики музикотерапії, механізми її впливу на особистість. З метою розробки саногеннo-особистісного (оздоровчого) походу до процесу музичного навчання дошкільнят і молодших школярів здійснюється вивчення специфіки музикотерапевтичного впливу і існуючого досвіду застосування музикотерапії в освітньому просторі. У дослідженні використані методи теоретичного аналізу психолого-педагогічної та мистецтвознавчої літератури.
This article highlights the essential characteristics of music therapy, the mechanism of its influence on person. Implements the studying about specific of music therapy activities and real experience of using music therapy in educational range with the aim of treatment the sanohen-personal (curative) way to the process of preschool and primary school children musical education. The study used the methods of theoretical analysis of psycho-educational, philosophical and art criticism literature.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11251
Appears in Collections:Випуск 18(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malashevska.pdf281.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.