У статті аналізуються стратегії інтенсифікації процесу вивчення іноземних мов у закладах освіти, зокрема, завдяки впровадженню інформаційних технологій; автори розвивають думку про те, що комп'ютерно-інформаційні ресурси в умовах системної індивідуалізації навчання іноземній мові дозволяють якісно змінити навчальну індивідуальну діяльність студента та процес контролю його якості з боку викладача, що забезпечує ефективне і гнучке управління навчальним процесом.
В статье анализируются стратегии интенсификации процесса изучения иностранных языков. Авторы развивают мысль о том, что компьютерно-информационные ресурсы в условиях системной индивидуализации обучения иностранному языку позволяют качественно изменить учебную индивидуальную деятельность студента и процесс контроля ее качества со стороны преподавателя.
The article analyses the intesification strategy of foreign languages learning with the help of information technologies.