DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1120
Title: Актуальність застосування “інтегрованих уроків” на заняттях з іноземної мови
Authors: Тютюнник, В.Ю.
Keywords: процеси глобалізації
мобільність
викладання іноземних мов
форми навчання
нетрадиційні уроки
інтегрований урок
міжпредметні зв’язки
інтеграція
позитивна мотивація
globalization processes
mobility
foreign languages teaching
teaching forms
nontraditional lesson
integrated lesson
integration
positive motivation
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Тютюнник В.Ю. Актуальність застосування “інтегрованих уроків” на заняттях з іноземної мови / В.Ю. Тютюнник / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 29: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – 210-214
Abstract: Мета даної статті - короткий огляд основних тенденцій та проблем, пов'язаних із застосуванням інноваційних форм навчання, інтегрованого уроку, зокрема, при вивченні іноземних мов за фахом у сучасній вищій технічній школі, в світлі інтеграції нашої держави у Європейський та світовий простір.
The purpose of this article is a short survey of the main tendencies and problems connected with turning to account the innovative forms of teaching, integrated lesson, in particular, while studying the foreign languages for special purposes in the modern technical higher school, in the light of our country integration to the European and World educational area.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1120
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51.pdf204.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.