DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет соціально-економічної освіти та управління » Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11113
Title: Педагогічні підходи до соціальних компетенцій майбутніх працівників соціальної сфери в умовах сучасної освіти
Authors: Ярошенко, Алла Олександрівна
Keywords: освіта
компетенції
соціальні компетенції
соціальна сфера
підготовка фахівців
образование
компетенции
социальные компетенции
социальная сфера
подготовка специалистов
education
competenses
social competenses
social spher
preparation of specialists
Issue Date: 2013
Publisher: Всеукраїнська громадська організація "Ліга соціальних працівників України"
Citation: Ярошенко, А. О. Педагогічні підходи до соціальних компетенцій майбутніх працівників соціальної сфери в умовах сучасної освіти / А. О. Ярошенко // Соціальна робота в Україні: теорія і практика : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1/2. - С. 6-14.
Abstract: У статті аналізуються поняття компетенцій у розвитку сучасної науки. Розглядаються підходи до формування соціальних компетенцій в навчальному процесі при підготовці фахівців соціальної сфери.
В статье анализируются понятия компетенций в развитии сов ременной науки. Рассматриваются подходы к формированию социальных компетенций в учебном процессе при подготовке специалистов социальной сферы.
In the article the concepts of competenses are analysed in development of modern science. Going is examined near forming of social competenses in an educational process at preparation of specialists of social sphere.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11113
Appears in Collections:Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaroshenko.pdf151.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.