DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 10(65) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11088
Title: Модель комплексного контролю на етапі початкової підготовки у спортивних іграх (на прикладі міні-баскетболу)
Authors: Мітова, О.О.
Онищенко, В.М.
Keywords: контроль
спортивні ігри
етап початкової підготовки
контроль
спортивные игры
этап начальной подготовки
control
sports games
stage of initial training
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Мітова О.О. Модель комплексного контролю на етапі початкової підготовки у спортивних іграх (на прикладі міні-баскетболу) / О.О. Мітова, В.М. Онищенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт /” 36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – Випуск 10 (65)15. – С. 108-112
Abstract: Модель комплексного контролю на етапі початкової підготовки у спортивних іграх (на прикладі міні-баскетболу) Мітова О.О., Онищенко В.М. В статті розглядається проблема організації навчально-тренувального процесу та стан комплексного контролю дітей 6-7 років. Аналіз науково-методичної літератури свідчить про широке використання тестів для відбору дітей у секції зі спортивних ігор на етапі початкової підготовки, однак системи контролю, яка б відповідала сучасній тенденції до ранньої спеціалізації у командних спортивних іграх не виявлено. Розроблена технологія організації навчально-тренувального процесу дітей 6-7 років на першому році занять міні-баскетболом включала наступні розділи: теоретичний, практичний, мотиваційний та контрольний. В статті представлено модель етапного комплексного контролю, в якій було запропоновано здійснювати контроль всіх складових підготовленості дітей, що відповідали навчальному матеріалу у всіх трьох розділах (теоретичному, практичному та мотиваційному).
В статье рассматривается проблема организации учебно-тренировочного процесса и состояние комплексного контроля детей 6-7 лет. Анализ научно-методической литературы свидетельствует о широком использовании тестов для отбора детей в секции по спортивным играм на этапе начальной подготовки, однако системы контроля, которая бы соответствовала современной тенденции к ранней специализации в командных спортивных играх не обнаружено. Разработаная технология организации учебно-тренировочного процесса детей 6-7 лет на первом году занятий мини-баскетболом включала следующие разделы: теоретический, практический, мотивационный и контрольный. В статье представлена модель этапного комплексного контроля, в которой было предложено осуществлять контроль всех составляющих подготовленности детей и соответствовали учебному материалу во всех трех разделах (теоретическом, практическом и мотивационном).
The article deals with the problem of organization of the training process and the condition of the complex control of 6-7-year-old children. An analysis of the scientific and methodological literature indicates the widespread usage of tests for screening children in the section on sports at the stage of initial training, but the control system which would correspond to the modern trend towards early specialization in team sports games was not found. The objective of this phase of the study was to develop a model of integrated control at the stage of initial training in sports (on the example of mini-basketball). The developed technology for the organization of the training process of 6-7-year-old children in the first year of training mini-basketball includes the following sections: theoretical, practical, motivational and control. The article presents a model of a phase complex control, in which the tests to monitor all components of the readiness of children under three sections (theoretical, practical, and motivational) have been offered. In the course of study it was found that the first-stage of integrated control should be implemented one month after the start of the course, that is from the end of October, in order to determine the initial level of the status of children who have steadily started to visit the training. It was offered to conduct the second-stage control in two months (at the end of December), the third – in May. The prospects for further research are concluded in experimental verification of technology of the training process and the monitoring system of 6-7-year-old children during the first year of training mini-basketball.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11088
Appears in Collections:Випуск 10(65)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mitova.pdf350.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.