DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 10(65) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11025
Title: Обґрунтування тестів і нормативів системи поточного контролю фізичної підготовленості і здоров’я учнів середнього шкільного віку
Authors: Боднар, Іванна
Keywords: физическое воспитание
физическая культура
физическая подготовленность
physical fitness
physical education
health
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Боднар Іванна Обґрунтування тестів і нормативів системи поточного контролю фізичної підготовленості і здоров’я учнів середнього шкільного віку / Іванна Боднар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт /” 36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – Випуск 10 (65)15. – С.31-35
Abstract: Існуюча система тестування фізичної підготовленості недосконала. Недиференційовані нормативи є необ’єктивними і знижують вмотивованість учнів до занять з фізичного виховання. Обґрунтовано нову безпечну, доступну, індивідуалізовану, економічну систему поточного тестування фізичної підготовленості і здоров’я учнів середнього шкільного віку. Вона передбачає складання 9-ти тестових вправ, що охоплюють основні м’язові групи і діагностують усі основні фізичні якості і включає обчислення 3-х індексів. Система тестів і нормативів дозволяє дотичне оцінити рівень здоров’я і встановити спрямування занять для досягнення оптимального стану фізичної підготовленості, соматичного здоров’я. Розроблено 12-бальну шкалу для поточного оцінювання рівня фізичної підготовленості і здоров’я учнів.
Существующая система тестирования физической подготовленности является несовершенной. Существующая система тестирования физической подготовленности требует усовершенствования. Недифференцированные нормативы являются необъективными и снижают мотивированность учеников к занятиям по физическому воспитанию. Обоснована новая безопасную, доступную, индивидуализированную, экономическую систему текущего тестирования физической подготовленности и здоровья учеников среднего школьного возраста. Она предусматривает составление 9-ти тестовых упражнений, охватывающих основные мышечные группы и диагностируют все основные физические качества и включает вычисление 3-х индексов. Система тестов и нормативов позволяет косвенно оценить уровень здоровья и установить направление занятий для достижения оптимального состояния физической подготовленности, соматического здоровья. Разработана 12-балльную шкалу для текущего оценивания уровня физической подготовленности и здоровья учащихся.
The existing system of physical fitness test is imperfect.. Undifferentiated regulations are biased and reduce the motivation of students to physical education classes. Grounded new safe, affordable, individualized, current economic system test of physical fitness and health of pupils of secondary school. It provides a compilation of 9 testing exercises covering the main muscle groups and diagnose all main physical qualities calculation and includes 3 indices. The system allows tests and standards tangentially assess the level of health and orientation sessions set to achieve an optimal state of physical fitness, physical health. Developed a 12-point scale for evaluating the current level of physical fitness and health of pupils.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11025
Appears in Collections:Випуск 10(65)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Joanna Bodnar.pdf321.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.