DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет іноземної філології » Наукові праці Факультету іноземної філології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11015
Title: Professionally oriented foreign language teaching environment in conditions of university. Lord Byron and Math students
Other Titles: Професійно орієнтоване іншомовне навчальне середовище в умовах університету. Лорд Байрон і студенти-математики.
Authors: Pet’ko, Lyudmila
Keywords: Math-students
Physics
university
George Gordon lord Byron
Mary Somerville
Ada Augusta Lovelace (Byron)
professionally oriented foreign language teaching environment
студенти-математики
фізика
університет
Лорд Байрон
Мері Сомервіль
Ада Августа Лавлейс (Байрон)
професійно орієнтоване іншомовне навчальне середовище
Issue Date: 2016
Publisher: EDEX, Madrid, España
Citation: Pet’ko L.V. Professionally oriented foreign language teaching environment in conditions of university. Lord Byron and Math students / L.V.Pet’ko // Problems of development modern science: theory and practice: Collection of scientific articles. − EDEX, Madrid, España, 2016. − P. 321-326.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: The author describes the formation of professionally oriented foreign language teaching environment in conditions of university for Math and Physics students.
Автор описує формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету для студентів фізико-математичного напрямку підготовки в умовах університету.
Description: 1. Англійська мова для вступників до магістратури зі спеціальності 8.04020301 «Фізика» (за напрямами): навч. посібник для студентів, бакалаврів та аспірантів ВНЗ / [Л.В.Петько, В.В.Ніколаєнко, Г.М.Торбін, М.О.Рокицький, М.Є.Чумак]. – 2-ге вид., доп. і випр. ; за ред. Працьовитого М.В., Гончарова В.І.– К. : Ун-т «Україна», 2011. – 150 с. 2. Англійська мова для вступників до магістратури з англійської мови зі спеціальності 8.04020101 «Математика» (за напрямами) : навч. посібник для студентів, бакалаврів та аспірантів ВНЗ / [Л.В.Петько, В.В.Ніколаєнко, Г.М.Торбін, М.О.Рокицький, М.Є.Чумак]. – 2-е вид., стереотипне ; за ред. Працьовитого М.В., Гончарова В.І. − К. Ун-т «Україна», 2011. – 142 с. 3. Голич А.В. Жінки і математика [Електронний ресурс] / А.В.Голич. − Режим доступу : https://teacherslifesite.wordpress.com/жінки-і-математика/ 4. Гребінник Л. В. Петько Л. В. Німецька мова для вступників до магістратури зі спеціальностей: 8.04020101 «Математика» (за напрямами), 8.04020301 «Фізика» (за напрямами), 8.04020601 «Астрономія», 8.02030301 «Інформатика»: навч. посібник для студентів, бакалаврів та аспірантів ВНЗ / за ред. Гончарова В. І. – К. : Ун-т «Україна», 2012. – 144 с. 5. Гусак Л.П. Професійна спрямованість навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л.П.Гусак. – Вінниця, 2007. – 24 с. 6. Петько Л.В. Дослідницька діяльність студентів коледжу як одна з умов неперервної освіти / Л.В.Петько // Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому середовищі: зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна». – 2010. – № 7. – С. 122–134. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7831 7. Петько Л.В. Інтелектуальне виховання студентів педагогічних ВНЗ засобами іноземної мови у позанавчальній роботі / Л.В.Петько // Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. пр. – Кривий Ріг : КДПУ, 2011. – Вип. 31. – С. 338–343. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7971 8. Французька мова для вступників до магістратури зі спеціальностей: 8.04020101 «Математика (за напрямами)», 8.04020301 «Фізика (за напрямами)», 8.04020601 «Астрономія», 8.01010301 «Технологічна освіта», 8.04030201 «Інформатика»: навч. посібник для студентів, бакалаврів і аспірантів ВНЗ / [Л.С.Вінічук, В.В.Ніколаєнко, Л.В.Петько, Т.О.Олефіренко, М.Є.Чумак] ; за ред. Гончарова В.І. – К. : Талком, 2014. – 208 с. 9. Як звучить число Пі? [Web Site]. – Access mode : http://vilne.org.ua/2016/04/як-звучить-число-пі/ 10. Ada Byron Lovelace. A Film by Ellie Dominguez [Web Site]. – Access mode : https://www.youtube.com/watch?v=ygjcggadsqs 11. Ada Lovelace [Web Site]. – Access mode : https://www.youtube.com/watch?v=68vQ7C7gJSI 12. Benjamin Morkovits. Rereading: Childe Harold by Lord Byron [Web site]. – Access mode : https://www.theguardian.com/books/2011/aug/12/byron-childe-harold-benjamin-markovits 13. Biography Lord Byron. Full Documentary, 2004 [Web site]. – Access mode : https://www.youtube.com/watch?v=K2ljh6Le_6c 14. Byrne Kristine. Ada Lovelace : Daughter of Byron the Poet [Web Site] (Video) / Kristine Byrne. – Access mode : https://www.youtube.com/watch?v=vORGxjq8gBs 15. Georg Gordon, Lord Byron. Childe Harold’s Pilgrimage [Web site]. – Access mode : http://knarf.english.upenn.edu/Byron/charold3.html 16. KWL reading method [Web site]. – Access mode : http://www.studygs.net/texred3.htm 17. Math Jokes [Web Site]. – Access mode : http://www.jokes4us.com/miscellaneousjokes/mathjokes/ 18. Taplin Margaret. Stories About Famous Mathematicians [Web Site] / Margaret Taplin. Access mode : http://www.mathgoodies.com/articles/stories.html 19. Voolich E. Using biographies to “humanize” the mathematics class / E.Voolich // Arithmetic Teacher. – 1993. − 41(1). – Р. 16−19. 20. Pet’ko L.V. The formation of professionally oriented foreign language teaching environment for math students in the conditions of university / L.V.Pet’ko // Prospects for development of education and science: Collection of scientific articles. − Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv, Bulgaria, 2016. – Р. 352-356. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10883
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11015
ISBN: 978-617-7214-33-4
Appears in Collections:Наукові праці Факультету іноземної філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pet'ko L, 2016, Spain.pdfфахова стаття300.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.