DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 6 (62) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10998
Title: Анімаційна діяльність як складова частина моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури загальноосвітніх шкіл
Authors: Сидорук, А.В.
Keywords: дозвілля
анімаційна діяльність
фахівець
модель
досуг
анимационная деятельность
специалист
модель
activities
animation activities
specialist
model
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Сидорук А.В. Анімаційна діяльність як складова частина моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури загальноосвітніх шкіл / А.В. Сидорук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт/”36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. – К.:Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – Випуск 6 (62)15. – С.62-65
Abstract: У статті проаналізовано стан професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері фізичної культури. Встановлено, що раціональна організація вільного часу допомагає відновленню та відтворенню втрачених сил організму та дає можливість школярам задовольнити свої духовні, пізнавальні, розважальні, фізичні, художні, аматорські та інші потреби. Визначено зміст та функції анімації, основні напрями анімаційної діяльності школярів. Показані основні структурні блоки розробленої експериментальної моделі професійної підготовки майбутніх спортивних педагогів.
В статье проанализированы состояние профессиональной подготовки будущих специалистов в сфере физической культуры. Установлено, что рациональная организация свободного времени помогает восстановлению и воспроизводству утраченных сил организма и дает возможность школьникам удовлетворить свои духовные, познавательные, развлекательные, физические, художественные, любительские и другие потребности. Определено содержание и функции анимации, основные направления анимационной деятельности школьников. Показаны основные структурные блоки разработанной экспериментальной модели профессиональной подготовки будущих спортивных педагогов.
he article analysis the state of training of future specialists in the sphere of physical culture. It was established that the rational organization of free time and helps restore the body's lost reproduction and enables students to meet their spiritual, educational, recreational, physical, art, amateur and other needs. The content and function of the animation, the basic directions of activity of the animation schoolchildren. The analysis of the publications of prominent figures on the topic of schoolchildren. Proved organization of leisure activities has enormous influence in shaping the personality of children. The basic building blocks developed an experimental model of professional training of future sports teachers .It examines the key building blocks. Particular attention is paid to methodological approaches, principles and pedagogical conditions. Disclosed stages of preparation, methods and organizational forms of the model.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10998
Appears in Collections:Випуск 6 (62)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sydoruk.pdf397.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.