DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 64 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10924
Title: Реалізація системи формування етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури
Authors: Без’язичний, Б.І.
Keywords: система
етична компетентність
майбутній учитель
фізична культура
система
этическая компетентность
будущий учитель
физическая культура
system
ethical competence
future teacher
physical culture
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Без’язичний Б.І. Реалізація системи формування етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури/ Б.І. Без’язичний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт/” 36. наукових праць/ За ред. Г. М. Арзютова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – Випуск 9 (64)15. – С. 16-20
Abstract: Стаття присвячена проблемі впровадження системи формування етичної компетентності в процес професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Автором розглянуто особливості застосування відповідних форм та методів організації навчально-виховного процесу на послідовних етапах реалізації розробленої системи: підготовчо-стимулювальному, світоглядно-когнітивному, особистісно-позиційному, діяльнісно-поведінковому, рефлексивно-корегувальному. Забезпечення формування компонентів етичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури здійснювалось за такими напрямами: поглиблення етичними питаннями змісту навчальних дисциплін і курсів; упровадження спеціально розробленого інтегрованого курсу «Етична компетентність учителя фізичної культури»; організація етично спрямованої поза аудиторної діяльності; забезпечення набуття студентами досвіду професійно-етичної поведінки й діяльності під час проходження педагогічної практики; стимулювання студентів до професійно-етичного самовдосконалення.
Статья посвящена проблеме внедрения системы формирования этической компетентности в процесс профессиональной подготовки будущих учителей физической культуры. Автором рассмотрены особенности применения соответствующих форм и методов организации учебно-воспитательного процесса на последовательных этапах реализации разработанной системы: подготовительно-стимулирующем, мировоззренчески-когнитивном, личностно-позиционном, деятельно-поведенческом, рефлексивно-коррекционном. Обеспечение формирования компонентов этической компетентности будущих учителей физической культуры осуществлялось по следующим направлениям: углубление этическими вопросами содержания учебных дисциплин и курсов; внедрение специально разработанного интегрированного курса «Этическая компетентность учителя физической культуры»; организация этически направленной внеаудиторной деятельности; обеспечение приобретения студентами опыта профессионально-этического поведения и деятельности во время прохождения педагогической практики; стимулирование студентов к профессионально-этическому самосовершенствованию.
The article is devoted to the problem of introduction of system of formation of ethical competence in process of vocational training of future teachers of physical culture. The author considered features of application of the corresponding forms and methods of the organization of teaching and educational process at consecutive stages of realization of the developed system: preparatory stimulating, world outlook – cognitive, personal and position, active and behavioral, reflexive and correctional. Ensuring formation of components of ethical competence of future teachers of physical culture was carried out in the following directions: deepening by ethical questions of the maintenance of subject matters and courses; introduction of specially developed integrated course "Ethical Competence of the Teacher of Physical Culture"; the organization ethically the directed out-of-class activity; ensuring acquisition by students of experience of professional and ethical behavior and activity during passing of student teaching; stimulation of students to professional ethically self-improvement.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10924
Appears in Collections:Випуск 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezyazychnyy.pdf387.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.