DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10885
Title: Aesthetic education as a factor of personality development future choreographer
Other Titles: Естетичне виховання як чинник розвитку особистості майбутнього хореографа
Authors: Liu Xuntin
Keywords: aesthetic education
aesthetic culture
future choreographer
естетичне виховання
естетична культура
студентська молодь
майбутній хореограф
Issue Date: 2016
Publisher: Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv
Citation: Liu Xuntin. Aesthetic education as a factor of personality development future choreographer / Liu Xuntin // Prospects for development of education and science: Collection of scientific articles. − Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv, Bulgaria, 2016. − P.322-326.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: The article highlights components of personal aesthetic culture: aesthetic perception, aesthetic feelings, aesthetic needs, aesthetic tastes, aesthetic ideals. The peculiarities of student's age as an sensitive period for the formation of aesthetic culture are characterized. The role of out-of-class activity at the university in aesthetic education of students is highlighted. Efficient organizational forms, methods, means of aesthetic education of future choreographers in out-of-class activity at the university are outlined.
У статті розкрито складові естетичної культури особистості: естетичне сприймання; естетичні почуття; естетичні потреби; естетичні смаки; естетичні ідеали. Охарактеризовано особливості студентського віку як сензетивного періоду для формування естетичної культури. Висвітлено роль позаудиторної діяльності університету в естетичному вихованні студентської молоді. Окреслено ефективні організаційні форми, методи, засоби естетичного виховання майбутніх хореографів у позаудиторної діяльності університету.
Description: 1. Гребінник Л.В. Німецька мова для вступників до магістратури зі спеціальностей: 8.02020401 «Музична педагогіка і виховання», 8.02020701 «Музичне мистецтво» (за видами), 8.02020201 «Хореографія» (за видами): навчальний посібник для студентів, бакалаврів, аспірантів ВНЗ. – 2-е вид., доп. і випр. / Л.В.Гребінник, Л.В.Петько ; за ред. А.Г.Болгарського, В.І.Гончарова. – К. : Ун-т «Україна», 2012. – 163 с. 2. Крылова Н. Б. Эстетический потенциал культуры / Н. Б. Крылова. − М. : Прометей, 1990. − 146 с. 3. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол.ред) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Ч. 3. – С. 57–62. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445 4. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-хореографів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальності 6.020202 «Хореографія» : навч. посібник для студентів та викладачів ВНЗ / Л.В.Петько. – К. : Талком, 2016. – 169 с. : іл., портр. 5. Разумный В. А. Эстетическое воспитание. Сущность. Формы. Методы / В.А. Разумный ; АН СССР. Ин-т философии. Сектор эстетики. − М. : Мысль, 1969. − 193 с. 6. Тернопільська В.І. Теоретичний аспект феномену «естетичні почуття» / В.І. Тернопільська // Наукове електронне видання «Освітологічний дискурс». – Вип. 3 (7). – 2014.– Режим доступу: http://www.od. kubg.edu.ua. 7. Тернопільська В.І. Довідник з виховної роботи зі студентами: Навчальний посібник / В.І. Тернопільська. – Тернопіль: Вид-во «Богдан», 2014. – 184 с. 8. Цимбалюк І. М. Психологія: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / I.М. Цимбалюк. − Рівне: Принт Хауз, 2003. − 136 с. 9. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of art specialties / L.V.Pet’ko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 395−398. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9779 10. Pet’ko Lyudmila. Formation of the professionally oriented foreign language environment for future choreographers at a university in the way of the organization personally meaningful research activity (Part 2) / Lyudmila Pet’ko // Intellectual Archive, 2014. – May. –Vol. 3. – No. 3. – Toronto : Shiny Word Corp. (Canada). – P. 40–47. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7456 11. Pet’ko Lyudmila. (Part 1) Formation of the professionally oriented foreign language environment for future choreographers at a university in the way of the organization personally meaningful research activity // Applied Sciences and technologies in the United States and Europe: common challenges and scientific findings: Papers of the 4th International Scientific Conference (December 23, 2013). Cibunet Publishing. New York, USA, 2013. – P. 39–41. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7449 12. Zavhorodnya E.E. Formation of creative potential students-choreographers’ in terms of higher educational institutions of culture and arts / E.E. Zavhorodnya // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – No. 5 (September). – Toronto : Shiny Word Corp. – PP. 115–124. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10131
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10885
ISBN: 978-617-7214-28-0
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liu Xuntin, 2016, Bulgaria.pdfфахова стаття235.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.