DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Інженерно-педагогічний факультет » Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10877
Title: Сучасні орієнтири формування міжнародного іміджу університетів: зарубіжний досвід
Authors: Падалка, Олег
Вороненко, Олександр
Гуменюк, Тетяна
Keywords: наукова діяльність
професорсько-викладацький склад
вищий педагогічний навчальний заклад
критерії оцінки результатів наукової діяльності
аспірантура
докторантура
науковий потенціал
молоді учені
науково-дослідна робота студентів
scientific activity
faculty
higher pedagogical educational institution
criteria of evaluation of scientific work results
postgraduate studies
doctoral studies
scientific potential
young scientists
students’ research work
Issue Date: 2015
Publisher: Редакційно-видавничий центр Хмельницького національного унверситету
Citation: Падалка Олег, Вороненко Олександр, Гуменюк Тетяна. Сучасні орієнтири формування міжнародного іміджу університетів: зарібіжний досвід [Текст] / О.Падалка, О.Вороненко, Т.Гуменюк // Порівняльна професійна педагогіка № 4 (Т.5), 2015: наук.журнал / голов.ред.Н.М.Бідюк. - К. - Хмельницький: ХНУ, 2015. - 180 с., С.122 - 131
Abstract: У статті представлено результати аналізу наукової та науково-технічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України станом на кінець 2014 року, а саме: за кадровою ситуацією, функціонуванням аспірантури і докторантури та наявністю діючих спеціалізованих вчених рад по захисту дисертацій, науково-дослідною роботою студентів з метою підготовки молодих учених. Визначені критерії оцінки результатів наукової роботи професорсько-викладацького складу ВНЗ та способи заохочення молодих викладачів до науково-дослідницької роботи через навчання в аспірантурі і докторантурі з кінцевим результатом – захистом дисертаційної роботи. Піднята проблема підготовки молодих учених у вищих педагогічних навчальних закладах України, як потужної інтелектуальної сили, від якої залежить наукове майбутнє країни. Також в роботі сформульовані основні напрями науково-технічної діяльності вишів, які спрямовані на зовнішню співпрацю в середині країни та у світі.
The article presents the analysis of scientific and technological activities of higher pedagogical educational institutions of Ukraine at the end of 2014 according to the staffing situation, the functioning of postgraduate and doctoral studies and the availability of the valid specialized academic councils on thesis defense, according to students’ research works aiming at young scientists’ training. The criteria of evaluation of scientific work results of the university faculty and the ways to encourage young teachers to do the research work through postgraduate and doctoral studies and the defended of the thesis as the final result. We raise a problem of training young scientists at higher educational pedagogical institutions of Ukraine as a powerful intellectual force, which determines the scientific future of the country. The main directions of scientific and technical activities of the universities aimed at foreign cooperation within the country and the world were defined as well.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10877
Appears in Collections:Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
porivn prof pedagogica.pdf355.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.