DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1085
Title: | Активізація “читацьких реакцій” учнів у процесі вивчення світової літератури як чинник формування цілісного уявлення про художній твір |
Authors: | Дем’яненко, О.О. |
Keywords: | учень-читач “читацькі реакції” читацьке сприйняття “повторне читання” візуалізація художнього образу в літературі student-reader “reader reactions” reader perception “repeated reading” visualization of the image in literature |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Дем’яненко О.О. Активізація “читацьких реакцій” учнів у процесі вивчення світової літератури як чинник формування цілісного уявлення про художній твір / О.О. Дем’яненко / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 29: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – 64-68 |
Abstract: | Проблема розвитку читацьких інтересів і здібностей розглядається в широкому соціально- культурному контексті. Описані й проаналізовані найбільш ефективні методичні засоби активізації читацького сприйняття учнів у процесі вивчення світової літератури в школі The problem of developing of the readers’ interests and abilities are examined in a wide sociocultural context. The most effective methodical facilities of the students’ reader perception activating in the process of the world literature learning during school period are described and analyzed. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1085 |
Appears in Collections: | Випуск 29 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.