DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1085
Title: Активізація “читацьких реакцій” учнів у процесі вивчення світової літератури як чинник формування цілісного уявлення про художній твір
Authors: Дем’яненко, О.О.
Keywords: учень-читач
“читацькі реакції”
читацьке сприйняття
“повторне читання”
візуалізація художнього образу в літературі
student-reader
“reader reactions”
reader perception
“repeated reading”
visualization of the image in literature
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Дем’яненко О.О. Активізація “читацьких реакцій” учнів у процесі вивчення світової літератури як чинник формування цілісного уявлення про художній твір / О.О. Дем’яненко / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 29: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – 64-68
Abstract: Проблема розвитку читацьких інтересів і здібностей розглядається в широкому соціально- культурному контексті. Описані й проаналізовані найбільш ефективні методичні засоби активізації читацького сприйняття учнів у процесі вивчення світової літератури в школі
The problem of developing of the readers’ interests and abilities are examined in a wide sociocultural context. The most effective methodical facilities of the students’ reader perception activating in the process of the world literature learning during school period are described and analyzed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1085
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf218.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.