DSpace at library NPU Dragomanova » Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент » Випуск 19-20 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10835
Title: Соціально-психологічні механізми формування ідентичності підлітка
Authors: Іванків, Ігор Ігорович
Keywords: соціалізація
ідентифікації
рефлексія
ціннісне самовизначення
інтерпретація
наратив
socialization
identification
reflection
value determination
interpretation
narrative
Issue Date: 2015
Publisher: ТОВ «НВП «Інтерсервіс»
Citation: Іванків І. І. Соціально-психологічні механізми формування ідентичності підлітка / І. І. Іванків // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 19-20. – С. 197-206.
Abstract: У статті робиться спроба теоретичного аналізу проблеми визначення соціально-психологічних механізмів формування ідентичності підлітка. Аналізуються різні підходи до проблеми виділення механізмів формування ідентичності та виділення серед них основних при формуванні підлітка. Соціально-психологічні механізми формування ідентичності розглядаються через призму сучасних теорій соціалізації. Розгляд проблеми у контексті психологічної герменевтики.
This article attempts to determine the theoretical analysis of the sociopsychological mechanisms of formation of identity teenager. Different approaches to allocation mechanisms of identity formation and allocation among them major in the formation of a teenager. The social and psychological mechanisms of identity are viewed through the prism of modern theories of socialization. Review of the problem in the context of psychological hermeneutics.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10835
Appears in Collections:Випуск 19-20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivankiv.pdf8.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.