DSpace at library NPU Dragomanova » Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент » Випуск 19-20 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10817
Title: Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці
Authors: Андрущенко, Інна Григорівна
Keywords: цінність
смисл
смислова сфера
смислові орієнтації
цілі життя
процес життя
результативність життя
локус контролю
value
meaning
semantic field
semantic orientation
life goals
the process of life
the impact of life
locus of control
Issue Date: 2015
Publisher: ТОВ «НВП «Інтерсервіс»
Citation: Андрущенко І. Г. Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці / І. Г. Андрущенко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 19-20. – С. 225-233.
Abstract: Стаття присвячена проблемі аналізу смислових орієнтацій, як структурного компонента розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці. У результаті проведеного теоретичного та емпіричного аналізу визначено, що переважна більшість досліджуваних мають цілі, які надають їх життю осмисленості, спрямованості й часової перспективи.Вони сприймають сам процес свого життя як цікавий, емоційно насичений і наповнений змістом, а прожиту частину свого життя продуктивною й осмисленою. Юнаки і дівчата сприймають себе як сильну особистість, яка володіє достатньою свободою, щоб побудувати власне життя у відповідності зі своїми цілями й уявленнями про його смисл. Вони впевнені, що людина (зокрема, вони самі) може контролювати власне життя, вільно приймати рішення, втілюватиїх у життя.
The article devoted to the problem analysis of semantic orientations as a structural component of value-semantic sphere in adolescence. As a result of theoretical and empirical analysis determined that the vast majority of investigated have goals, that give their life meaningfulness, direction and temporal perspectives. They perceive actual process of their lives as interesting, emotionally rich and full of meaning and part of his life intervening productive and meaningful. Boys and girls perceive themselves as a strong personality who possesses sufficient freedom to build their lives in accordance with their goals and perceptions of its meaning. They believe that a person (including themselves) can control their own lives, free to make decisions, implement them.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10817
Appears in Collections:Випуск 19-20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andrushchenko_I.pdf7.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.