ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чередніченко, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2016-07-20T07:04:17Z | |
dc.date.available | 2016-07-20T07:04:17Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Чередніченко, Н. В. Типи та механізми дисграфічних помилок у писемному мовленні молодших школярів / Н. В. Чередніченко // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 94-102. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10780 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються механізми засвоєння писемного мовлення. Підкреслюється, що процес письма є складною за структурою формою мовленнєвої діяльності. Розкривається сутність сучасних класифікацій дисграфії, типи та механізми дисграфічних помилок. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрываются механизмы усвоения письменной речи. Подчеркивается, что процесс письма является сложной по структуре формой речевой деятельности. Раскрывается суть современных классификаций дисграфии, типы и механизмы дисграфических ошибок. | ua |
dc.description.abstract | In this article conditions of the forming of writing skills are studied. It is stressed that the process of writing is a complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level of psysical, psychic, speech and intellectual development. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | письмо | ua |
dc.subject | мовленнєва діяльність | ua |
dc.subject | дисграфія | ua |
dc.subject | психічні функції | ua |
dc.subject | загальнофункціональні механізми | ua |
dc.subject | операціональні компоненти | ua |
dc.subject | специфічні мовленнєві механізми | ua |
dc.subject | усно мовленнєві передумови | ua |
dc.subject | речевая деятельность | ua |
dc.subject | дисграфия | ua |
dc.subject | психические функции | ua |
dc.subject | общефункциональные механизмы | ua |
dc.subject | операциональные компоненты | ua |
dc.subject | специфические речевые механизмы | ua |
dc.subject | усноречевые предпосылки | ua |
dc.subject | writing | ua |
dc.subject | speech activity | ua |
dc.subject | functional mechanisms | ua |
dc.subject | operational components | ua |
dc.subject | speech readiness | ua |
dc.subject.classification | 376-056 | ua |
dc.title | Типи та механізми дисграфічних помилок у писемному мовленні молодших школярів | ua |
dc.type | Article | ua |