DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10772
Title: Методика формування комунікативних вмінь у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку
Authors: Мартиненко, Ірина Володимирівна
Keywords: комунікація
діти з порушеннями мовленнєвого розвитку
коммуникация
дети с нарушениями речевого развития
communication
children with speech disorders
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мартиненко, Ірина Володимирівна. Методика формування комунікативних вмінь у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку / І. В. Мартиненко // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 44-48.
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування і розвитку комунікативних вмінь у дітей дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР). У статті акцентується увага на типових комунікативних труднощах дітей із ПМР, визначаються етапи корекційно-розвивальної роботи, наводяться приклади комунікативних ігор
Статья посвящена проблеме формирования и развития коммуникативных умений у детей дошкольного возраста с нарушениями речевого развития. В статье акцентируется внимание на типичных коммуникативных трудностях детей с НРР, определены этапы коррекционно-развивающей работы, приводятся примеры коммуникативных игор
The article is devoted to problem of communicative development preschool age children with speech disorders. The article is describe the particularities of their communication, the steps of special training, the examples of communicative games
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10772
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martynenko.pdf569.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.