DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10761
Title: Корекція та формування звукової сторони мовлення в системі навчання рідної мови із тяжкими порушеннями мовлення
Authors: Чередніченко, Наталія Володимирівна
Ряшенцева, Дар'я Максимівна
Keywords: звукова система мови
фонема
вимова
фонематичне сприймання
фонематичні уявлення
кінестетичний аналіз
слуховий контроль
мовно-слухова пам'ять
звуковий аналіз
наголос
інтонація
звуковая система языка
произношение
фонематическое восприятие
фонематические представления
кинестетический анализ
слуховой контроль
рече-слуховая память
звуковой анализ
ударение
интонация
pronunciation
children with severe speech disorders
psychophysiological mechanisms
sound and syllabic structure
prosodic and sound broadcasting systems
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чередніченко, Наталія Володимирівна. Корекція та формування звукової сторони мовлення в системі навчання рідної мови із тяжкими порушеннями мовлення / Н. В. Чередніченко, Д. М. Ряшенцева // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 87-91.
Abstract: У статті розкривається значення корекційно-розвивальної роботи по формуванню звукової сторони мовлення в системі навчання рідної мови дітей із тяжкими порушеннями мовлення; окреслюються напрямки та зміст корекційної логопедичної роботи над звуковою та просодичною системою мови у спеціальних школах для дітей із тяжкими вадами мовлення
В статье раскрывается значение коррекционно-развивающей работы по формированию звуковой стороны речи в системе обучения родному языку детей с тяжелыми нарушениями речи; направления и содержание коррекционной логопедической работы над звуковой и просодической системой языка в специальных школах для детей с тяжелыми нарушениями речи
The theoretical and methodological aspects of forming of pronunciation at children with severe speech disorders; outlined directions and content of remedial speech therapy work on prosodic and sound broadcasting systems in special schools for children with speech disorders are lighted in this article.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10761
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cherednichenko_Riashentseva.pdf507.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.