DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10760
Title: Теоретичне підгрунтя дослідження стану психічного розвитку дитини раннього віку
Authors: Тарасун, Валентина Володимирівна
Keywords: психічний розвиток
пізнавальна система дитини
процеси взаємодії
дитина раннього віку
психическое развитие
познавательная система ребенка
процессы взаимодействия
ребенок раннего возраста
mental development
child cognitive system
the processes of interaction
the child early age
Issue Date: 2011
Citation: Тарасун, Валентина Володимирівна. Теоретичне підгрунтя дослідження стану психічного розвитку дитини раннього віку / В. В. Тарасун // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 79-82.
Abstract: У статті висвітлено основні підходи до створення моделі процесуально-особистісного вивчення особливостей раннього розвитку дитини, визначено її компоненти, стан сформованості яких підлягає діагностуванню
В статье отражены основные подходы к созданию модели процессуально-личностного изучения особенностей раннего развития ребенка, определены ее компоненты, состояние сформированности которых подлежит диагностированию
In the article deals with basic approaches to creating a model of procedural and personal study of early child development, defined components, which is subject to state formation diagnostics.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10760
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasun V.pdf433.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.