DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет іноземної філології » Наукові праці Факультету іноземної філології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10701
Title: Исследование песенного текста: жанрово-исторический аспект
Authors: Панченко, В. А.
Keywords: песенный текст
жанр
диахрония
лирическая песня
пісенний текст
жанр
діахронія
лірична пісня
song lyrics
genre
diachrony
lyrical song
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Панченко В. А. Исследование песенного текста: жанрово-исторический аспект [Текст] / В. А. Панченко // Система і структура східнослов'янських мов : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 9. - С. 138-144.
Series/Report no.: Система і структура східнослов'янських мов;Випуск 9
Abstract: В статье представлен обзор истории исследования русского песенного текста и современное состояние этой проблемы. Определены песенные жанры, которые становились предметом исследования в тот или иной период развития русистики. Анализируются основные особенности лирической песни.
У статті представлений огляд історії дослідження російського пісенного тексту і сучасний стан цієї проблеми. Визначено пісенні жанри, які ставали предметом дослідження в той чи інший період розвитку русистики. Аналізуються основні особливості ліричної пісні.
The article provides an overview of the history of the study of Russian songs and the text of the current state of this problem. Defined genres of singing, which became the subject of study in a given period of development of Russian studies. It analyzes the main features of lyrical songs.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10701
Appears in Collections:Наукові праці Факультету іноземної філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panchenko.pdf360.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.