DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTeslenko, Valentin-
dc.date.accessioned2016-06-23T13:27:31Z-
dc.date.available2016-06-23T13:27:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationTeslenko Valentin. Training of future teachers for innovative pedagogical activity / Valentin Teslenko // Intellectual Archive. – 2016. – Volume 5. – No. 3 (May-June). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 85–93.ua
dc.identifier.issn1929-4700-
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10693-
dc.description1. Алисов Е.А. Инновационная образовательная среда как фактор самореализации личности / Е.А.Алисов, Л.С. Подымова // СПО. − 2001. 2. Ангеловски К. Учителя и инновации / К.Ангеловская. − М. : Педагогика, 1991. 3. Педагогічний словник / за редакцією дійсного члена АПН України Ярмаченка М.Д. − К. : Педагогічна думка, 2001. 4. Петько Л.В. Філософсько-лінгвістичні ідеї розуміння міжлюдської комунікації у соціальному середовищі / Л.В. Петько // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : зб. наук. праць / укл. І.В.Ковальчук, Л.М.Коцюк, С.М.Новоселецька. – Острог : Вид-во Національного ун-ту «Острозька академія», 2015. – Вип. 53. – С. 309–312. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7827 5. Петько Л.В. Особистість. Соціум. Навчальне Середовище / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди». Педагогіка. Психологія. Філософія : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 35. – С. 101–109. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7918 6. Петько Л.В. Педагогічна сутність у визначенні поняття «освітнє середовище» / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 34. – С. 109–118. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452 7. Психологічний тлумачний словник найсучасніших термінів. – Х. : Прапор, 2009. 8. Щедровицкий П.Г. Новшества и инновации // Учительская газета. − 1995.ua
dc.description.abstractIn the article on the basis of theoretical and methodological analysis of research problems training of future teachers for innovative pedagogical activity is considered. The essence of notions «innovation», «innovative activity», «innovative pedagogical activity» is covered. Certain important pedagogical conditions, the implementation of which, in our opinion, will improve the efficiency of the designated training are defined and analyzed. As the result of purposeful work in this direction a complex of professional and personal values of future teachers is forming that will be the key to the effective realization by them of innovations in the independent pedagogical activity.ua
dc.description.abstractВ статье на основе проведённого теоретико-методологического анализа проблемы исследования рассмотрена подготовка будущих учителей к инновационной педагогической деятельности. Проанализированы отдельные важные педагогические условия, реализация которых, по нашему мнению, будет способствовать повышению действенности указанной подготовки.ua
dc.description.abstractУ статті на основі проведеного теоретико-методологічного аналізу проблеми дослідження розглянуто підготовку майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності. Проаналізовані окремі важливі педагогічні умови, реалізація яких, на нашу думку, сприятиме підвищенню дієвості означеної підготовкиua
dc.language.isoukua
dc.publisherToronto : Shiny Word Corp., Canadaua
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectinnovationua
dc.subjectinnovative pedagogical activityua
dc.subjectpedagogical conditionsua
dc.subjectreflectionua
dc.subjectprinciplesua
dc.subjectinnovative methodsua
dc.subjectactivityua
dc.subjectcreativityua
dc.subjectself-improvementua
dc.subjectpedagogical incentivesua
dc.subjectинновацииua
dc.subjectинновационная педагогическая деятельностьua
dc.subjectпедагогические условияua
dc.subjectрефлексияua
dc.subjectпринципыua
dc.subjectинновационные методыua
dc.subjectактивностьua
dc.subjectтворчествоua
dc.subjectсамосовершенствованиеua
dc.subjectпедагогическое стимулированиеua
dc.subjectінноваціїua
dc.subjectінноваційна педагогічна діяльністьua
dc.subjectпедагогічні умовиua
dc.subjectрефлексіяua
dc.subjectпринципиua
dc.subjectінноваційні методиua
dc.subjectактивністьua
dc.subjectтворчістьua
dc.subjectсамовдосконаленняua
dc.subjectпедагогічне стимулюванняua
dc.subject.classification37.046ua
dc.titleTraining of future teachers for innovative pedagogical activityua
dc.title.alternativeПодготовка будущих учителей к инновационной педагогической деятельностиua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teslenko VV, 2016, Canada.pdfфахова стаття262.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.