DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10693
Title: Training of future teachers for innovative pedagogical activity
Other Titles: Подготовка будущих учителей к инновационной педагогической деятельности
Authors: Teslenko, Valentin
Keywords: innovation
innovative pedagogical activity
pedagogical conditions
reflection
principles
innovative methods
activity
creativity
self-improvement
pedagogical incentives
инновации
инновационная педагогическая деятельность
педагогические условия
рефлексия
принципы
инновационные методы
активность
творчество
самосовершенствование
педагогическое стимулирование
інновації
інноваційна педагогічна діяльність
педагогічні умови
рефлексія
принципи
інноваційні методи
активність
творчість
самовдосконалення
педагогічне стимулювання
Issue Date: 2016
Publisher: Toronto : Shiny Word Corp., Canada
Citation: Teslenko Valentin. Training of future teachers for innovative pedagogical activity / Valentin Teslenko // Intellectual Archive. – 2016. – Volume 5. – No. 3 (May-June). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 85–93.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: In the article on the basis of theoretical and methodological analysis of research problems training of future teachers for innovative pedagogical activity is considered. The essence of notions «innovation», «innovative activity», «innovative pedagogical activity» is covered. Certain important pedagogical conditions, the implementation of which, in our opinion, will improve the efficiency of the designated training are defined and analyzed. As the result of purposeful work in this direction a complex of professional and personal values of future teachers is forming that will be the key to the effective realization by them of innovations in the independent pedagogical activity.
В статье на основе проведённого теоретико-методологического анализа проблемы исследования рассмотрена подготовка будущих учителей к инновационной педагогической деятельности. Проанализированы отдельные важные педагогические условия, реализация которых, по нашему мнению, будет способствовать повышению действенности указанной подготовки.
У статті на основі проведеного теоретико-методологічного аналізу проблеми дослідження розглянуто підготовку майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності. Проаналізовані окремі важливі педагогічні умови, реалізація яких, на нашу думку, сприятиме підвищенню дієвості означеної підготовки
Description: 1. Алисов Е.А. Инновационная образовательная среда как фактор самореализации личности / Е.А.Алисов, Л.С. Подымова // СПО. − 2001. 2. Ангеловски К. Учителя и инновации / К.Ангеловская. − М. : Педагогика, 1991. 3. Педагогічний словник / за редакцією дійсного члена АПН України Ярмаченка М.Д. − К. : Педагогічна думка, 2001. 4. Петько Л.В. Філософсько-лінгвістичні ідеї розуміння міжлюдської комунікації у соціальному середовищі / Л.В. Петько // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : зб. наук. праць / укл. І.В.Ковальчук, Л.М.Коцюк, С.М.Новоселецька. – Острог : Вид-во Національного ун-ту «Острозька академія», 2015. – Вип. 53. – С. 309–312. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7827 5. Петько Л.В. Особистість. Соціум. Навчальне Середовище / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди». Педагогіка. Психологія. Філософія : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 35. – С. 101–109. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7918 6. Петько Л.В. Педагогічна сутність у визначенні поняття «освітнє середовище» / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 34. – С. 109–118. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452 7. Психологічний тлумачний словник найсучасніших термінів. – Х. : Прапор, 2009. 8. Щедровицкий П.Г. Новшества и инновации // Учительская газета. − 1995.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10693
ISSN: 1929-4700
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teslenko VV, 2016, Canada.pdfфахова стаття262.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.