DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10594
Title: The Development of Learners’ Creative Abilities on the Basis of Differentiate Teaching
Other Titles: Развитие творческих способностей учащихся на основе дифференцированного подхода в обучении
Розвиток творчих здібностей учнів на основі диференційованого підходу у навчанні
Authors: Orimbetova, Laura
Yeshchanova, Gulzira
Turimbetov, Bayram
Keywords: students
creative abilities
teaching process
upbringing
учні
розвиток креативності
процес навчання
виховання
ученики
развитие креативности
процесс обучения
воспитание
Issue Date: 2015
Publisher: Toronto : Shiny Word Corp. (Canada)
Citation: Orimbetova Laura. The Development of Learners’ Creative Abilities on the Basis of Differentiate Teaching / Laura Orimbetova, Gulzira Yeshchanova, Bayram Turimbetov // IntellectualArchive. Series «Education&Pedagogic». – 2015. – Volume 4. – No. 4 (July). – Toronto : ShinyWordCorp., Canada. – PP. 37–41.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Learners vary by their abilities, types of remembrance, and levels of readiness in accepting the environment. That’s why differentiation of tasks during their fulfillment by learners plays a decisive role. In this article, the authors have tried to give examples of rational organization of the learning process which is aimed at achieving high results and mainly the development of each child’s abilities.
путём организации дифференцированного обучения, рассматривается процесс развития способностей каждого ученика. Авторы попытались дать примеры рациональной организации учебного процесса, которая направлена на достижение высоких результатов и в основном на развитие способностей каждого ребенка.
Шляхом організації дифереційованого навчання розгладається процес розвитку здібностей кожного учня. Автори наводять приклади раціональної організації навчального процесу, який спрямовано на досягнення високих результатів і в основному на розвиток здібностей кожної дитини.
Description: 1. Праздникова Г.З. Педагогические идеи Д.С.Лихачева и формирование ценностных ориентаций подростков [Текст] / Г.З.Праздникова // Воспитание школьников. – 2010. – № 3. – С. 28-34. 2. Русакова Т. Искусство в мире детей и взрослых, или Кому нужны уроки искусства? / Т.Русакова // Искусство в школе. – 2009. – № 1. 3. Бурмако В.М. Русский язык в рисунках / В.М.Бурмако. – Москва : Просвещение, 1991. 4. Махкамова С.Х. Современные технологии преподавания русского языка / С.Х.Махкамова, Л.Х.Абдусаматова. – Т. : ТГПУ, 2007. – 66 с. 5. Методическая поддержка учителей предметников http://center.fio.ru/som 6. Сервер «Развивающее образование» [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.experiment.webservis.ru 7. Портал преподавателей русского языка [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://festival.1september.ru 8. Петько Л.В. Активізація творчого розвитку особистості учнів як фактор педагогічної майстерності вчителя іноземної мови / Л.В.Петько // Директор школи, ліцею, гімназії: всеукр. наук.-практ. журнал / засн. МОНмолодьспорту України, НАПН України, НПУ імені М.П.Драгоманова ; голов. ред. О.І. Виговська. – 2010. – № 2. – С. 99–103. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7840
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10594
ISSN: 1929-4700
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orimbetova, 2015, Canada.pdfфахова стаття229.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.