DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 28 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1057
Title: Аналіз підходів до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання
Authors: Хоруженко, Т. А.
Keywords: якість підготовки
майбутній учитель
компетентнісний підхід
quality of preparation
future teacher
competence approach
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Хоруженко, Т. А .Аналіз підходів до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання / Т. А. Хоруженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 296-300.
Abstract: У статті розглядаються підходи до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання. З’ясовується сутність компетентнісного підходу як одного із найбільш затребуваного в умовах сьогодення. Наводяться результати опитування викладачів і студентів.
The article is devoted to the approaches of determining of the future labor–training teachers’ preparation quality. The essence of competence approach as one of the most popular in today’s conditions is revealed. The results of the survey of teachers and students are given.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1057
Appears in Collections:Випуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
61.pdf219.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.