DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10562
Title: Формування якісних ознак читання в учнів допоміжної школи
Authors: Кравець, Ніна Павлівна
Кравец, Нина
Keywords: розумова відсталість
читання
корегування
аналіз
Issue Date: 1999
Publisher: " ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА"
Abstract: Читання — складний про­цес, який потребує від уч­нів певних зусиль для йо­го реалізації. Основний метод навчання — пояснювальне чи­тання. Цей термін запровадив К. Ушинський. Основу навички читання становлять пра­вильність, свідомість, швид­кість і виразність. Порівняно з нормою, молодші розумово відсталі школярі опановують навичку читання зі значними труднощами. Вади звукового аналізу й синтезу, порушення вимови, нерозуміння значення багатьох слів та ін. призводять до суттєвих помилок.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10562
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_defectologia #2_1999_jornal.pdfстаття453.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.