DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10518
Title: Factors that complicate the reading activity of mentally retarded students
Other Titles: Чинники, що ускладнюють читацьку діяльність розумово відсталих учнів
Authors: Kravets, Nina Pavlivna
Keywords: mentally retarded students
readers activities
diagnosis
reading skills
interest
teachers
family
розумово відсталі учні
читацька діяльність
діагноз
навичка читання
інтерес
учителі
сім’я
Issue Date: 2016
Publisher: Les Editions L'Originаlе, Paris, France
Citation: Kravets N.P. Factors that complicate the reading activity of mentally retarded students / N.P.Kravets // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris, France, 2016. − P. 451-455.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: The article examines the factors that complicate the reading activity of mentally retarded students. It is proved that the success of reading activity depends on the diagnosis, reading skills, interest in reading, teachers and families care about children reading.
У статті розглянуто чинники, що ускладнюють читацьку діяльність розумово відсталих учнів. Доведено, що успішність читацької діяльності залежить від діагнозу, навички читання, інтересу до читання, ставлення учителів і сім’ї до дитячого читання.
Description: 1. Балканская С.В. Когнитивные нарушения и их коррекция у детей с эпилепсией / С.В.Балканская и др. // Практика педиатра. Неврология, 2008. – №3 (Март). – С. 24–28. 2. Блюмина М.Г. Распространенность, этиология и некоторые особенности клинических проявлений сложных дефектов / М.Г. Блюмина // Дефектология, 1983. – №3. – С. 3–10. 3. Бэрон Р. Агрессия /Р.Бэрон, Д.Ричардсон. – СПб : Питер, 2004. – 352 с. Серия «Мастера психологии). 4. Зотова Ф.Р. Сравнительный анализ школьной тревожности учащихся школ разного типа / Ф.Р.Зотова // Школьные технологи, 2004. – №5. – С. 163–168. 5. Кравець Н.П. Аналіз художнього твору – важлива складова читацької діяльності розумово відсталих учнів / Н.П. Кравець: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. О.В.Гаврилова, В.І.Співака. – Вип. ХІІ. Серія : Соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2009. – 462 с. – С. 202206. 6. Методичні рекомендації щодо роботи над підручником з літературного читання в допоміжній школі / [упоряд. І.Г. Єременко]. – К. : РУМК, 1986. – 43 с. 7. Особенности умственного развития учащихся вспомогательной школы / Под ред. Ж.И.Шиф. – М. : Просвещение, 1965. – 343 с. 8. Потебня А.А. Мысль и язык / А.А.Потебня. – Харьков, 2013. – 225 с. 9. Прихожан А.М. Тревожность у детей и подростков: психологическая природа и возрастная диагностика /А.М.Прихожан. – М. : НПО «МОДЭК», 2006. – 304 с. 10. Ясюкова Л.А. Педагогическая компенсация нарушения внимания и поведения у детей: методические рекомендации для учителей начальной школы / Л.А.Ясюкова, В.Н.Пугач. – Ижевск, 2001. – 28 с. 11. Kiarie Mary W. Educational services for students with mental retardation in Kenya / Mary W. Kiarie // International Journal of Special Education, 2006. – Vol 21. – No 2. – PP. 47–54.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10518
ISBN: 978-617-7214-26-6
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravets N, 2016, France.pdfфахова стаття236.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.