DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10517
Title: Theoretical bases of teacher’s professional formation
Other Titles: Теоретичні засади професійного становлення майбутнього педагога
Authors: Matviienko, Olena
Keywords: professional competence
professional development of teacher
modern pedagogical approaches
професійна компетентність
професійний розвиток педагога
сучасні педагогічні підходи
Issue Date: 2016
Publisher: Edizioni Magi − Roma, Italy.
Citation: Matviienko Olena. Theoretical bases of teacher’s professional formation / Olena Matviienko // Economics, management, law: socio-economical aspects of development: Collection of scientific articles. Volum 2. Psychology. Pedagogy and Education. − Edizioni Magi − Roma, Italy. – 2016. – P. 237−239.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: The different science approaches of teacher’s professional development in the way of modern teacher’s professional competence are presented. The main technological aspects of future teacher’s professional preparation are determined.
Розглядаються різні наукові підходи до професійного розвитку педагога, які спрямовані на формування професійної компетентності сучасного педагога. Визначаються головні технологічні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя.
Description: 1. Багаева И.Д. Профессионализм педагогической деятельности: сущность и структура / И.Д.Багаева // Профессионализм педагогической деятельности: тезисы докладов научно-практической конференции. – Ижевск, 1992. – С. 3-5. 2. Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход/ А.А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 225 с. 3. Вершиловкий С.Г. О подходах к исследованию структуры профессионально-педагогической деятельности / С.Г.Вершловский, ЛН.Лесохина. – Л. : НИИ ООВ, 1977. – 203 с. 4. Вознюк О.В. Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід: монографія / О.В.Вознюк, О.А.Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 684 с. 5. Дубасенюк О.А. Теорія і практика професійної виховної діяльності педагога: монографія / О.А.Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2005. – 367 с. 6. ЗайцевВ.В. Проблемы развития акмеологического образования // Проблемы развития системы акмеологических наук / В.В.Зайцев, A.М.Зимичев. – СПб. : Изд. СПАА, 1996. – С. 53-106. 7. Карпова Л.Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Г.Карпова. – X., 2004. – 20 с. 8. Максимова В.Н. Акмеология: новое качество образования / B.Н.Максимова // Завуч. – 2004. – № 3. – С.2-23. 9. Маркова А.К. Психология труда учителя / А.К.Маркова. – М. : Знание, 1993. – 325 с.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10517
ISBN: 978-617-7214-17-4
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matviienko O, 2016, Italy.pdfфахова стаття209.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.