DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10513
Title: Considering the conditions affecting the reading activity of mentally retarded students
Other Titles: Врахування умов, що впливають на читацьку діяльність розумово відсталих учнів
Authors: Kravets, Nina Pavlivna
Keywords: mentally retarded pupils
reading activity
literary games
dialog technologies
розумово відсталі учні
читацька діяльність
літературні ігри
діалогові технології
Issue Date: 2016
Publisher: Edizioni Magi − Roma, Italy.
Citation: Kravets N.P. Considering the conditions affecting the reading activity of mentally retarded students / N.P.Kravets // Economics, management, law: socio-economical aspects of development: Collection of scientific articles. Volum 2. Psychology. Pedagogy and Education. − Edizioni Magi − Roma, Italy. – 2016. – P. 226−229.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: The author presented some conditions affecting the reading activity of mentally retarded pupils; subjective and objective factors are detected; expediency of the use literary games and interactive technologies for correction of mentally retarded students’ reading activity are proved
У статті розглянуто умови, що впливають на формування читацької діяльності розумово відсталих учнів. Визначено як суб’єктивні, так і об’єктивні чинники та доведено доцільність використання літературних ігор і діалогових технологій з метою корекції читацької діяльності розумово відсталих учнів.
Description: 1. Выготский Л.С. Детская психология. − Собр. соч. в 6-и т. − Т.4. / Л.С.Выготский ; под ред. Д.Б. Эльконина. – М. : Педагогика, 1984. – 432 с. . 2. Курганов С.Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С.Ю.Курганов. – М. : Просвещение, 1989. – 128 с. 3. Лавлинский С.П. Технология литературного образования. Коммуникативно-деятельностный подход: уч. пособие для студентов-филологов / С.П.Лавлинский. – М. : Прогресс-Традиция, 2003. – 384 с. 4. Мельник А.О. Літературний розвиток учнів 5-7 класів у процесі навчально-ігрової діяльності: дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / А.О.Мельник. – К., 2006. – 259 с. 5. Русецкая М.Н. Нарушения чтения у младших школьников: анализ речевых и зрительных причин / М.Н.Русецкая. – СПб, 2007. – 192 с.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10513
ISBN: 978-617-7214-17-4
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravets N, 2016, Italy.pdfфахова стаття227.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.