У статті розглянуто концептуальні засади підготовки навчального посібника із курсу «Глобальні проблеми людства» з врахуванням засад впровадження основ Болонської системи навчання. Звернуто увагу на висвітлення актуальності курсу, його мети, основних завдань та висвітлення цих завдань у структурі лекційних та практично-семінарських занять.
В статье рассмотрены концептуальные основы подготовки учебного пособия по курсу «Глобальный проблемы человечества» с учетом основ внедрения Болонской системы обучения. Обращено внимание на освещение актуальности курса, его цели, основных заданий и освещение этих заданий в структуре лекционных и практически-семинарских занятий.
Сonceptual framework of preparation of a manual for the course «Global problems» with regard to implementing the principles of the Bologna system foundations of learningare considered in the article. Attention to highlight the relevance of the course, its objectives, major tasks and highlight these problems in the structure of lectures and practical seminars