DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 28 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1042
Title: Мережа “партнерство в навчанні” – український сегмент глобальної спільноти освітян
Authors: Середа, Х. В.
Keywords: мережа “Партнерство в навчанні”
інформаційно-комунікаційні технології
електронний навчальний ресурс
сайт
a network is “Partnership in studies”
of informatively communication technologies
electronic educational resource
site
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Середа, Х. В. Мережа “партнерство в навчанні” – український сегмент глобальної спільноти освітян / Х. В. Середа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 223-227.
Abstract: Представлено мережу “Партнерство в навчанні” – український сегмент глобальної освітянської спільноти, створеної за підтримки компанії Майкрософт для учителів, які використовують інформаційно-комунікаційні технологій у своїй професійній діяльності. Описано можливості мережі “Партнерство в навчанні” та її значення для освітян України, їхнього професійного спілкування та співпраці. Описано функції спільнот в мережі “Партнерство в навчанні” як осередка для співробітництва вчителів, спільного вирішення питань та обміну ідеями, методичними розробками, навчальними матеріалами для підвищення рівня впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес.
A network is presented “Partnership in studies” – Ukrainian segment of global elucidative association, created at support companies Maykrosoft for teachers, which utillize informatively communication technologies in the professional activity. Possibilities of network are described “Partnership in studies” and its value for the teachers of Ukraine, their professional intercourse and collaboration. The functions of associations are described in a network “Partnership in studies” as oseredka for the collaboration of teachers, general decision of questions and exchange ideas, by methodical developments, by educational materials for the increase of level of introduction of of informatively communication technologies in an educational-educate process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1042
Appears in Collections:Випуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdf266.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.