DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 28 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1041
Title: Теорія і практика розвитку шкільного підручника з фізики
Authors: Сергієнко, В. П.
Садовий, М. І.
Трифонова, О. М.
Keywords: зміст фізичної освіти
підручник
якість знань випускників шкіл
table of contents of physical education
textbook
quality of knowledges of graduating students of schools
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Сергієнко, В. П. Теорія і практика розвитку шкільного підручника з фізики / В. П. Сергієнко, М. І. Садовий, О. М. Трифонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 217-222.
Abstract: У статті розкривається проблема створення та формування змісту шкільного підручника, який в сучасних умовах розвитку суспільства виконує повчальну, виховну і розвивальну роль, зростає значення управлінської функції. При цьому також проаналізовано якість знань випускників шкіл та змістовну наповнюваність навчальних програм сучасними науковими поняттями.
The problem of creation and forming of maintenance of school textbook which in the modern terms of development of society carries out an instructive, educate and developing role opens up in the article, the value of administrative function grows. Thus quality of knowledges of graduating students of schools and rich in content filled of on-line tutorials is also analysed by modern scientific concepts.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1041
Appears in Collections:Випуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf238.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.