Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтеграція національних співацьких традицій у вокальній підготовці китайських студентів інститутів мистецтв

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сунь Гоцян
dc.date.accessioned 2016-06-06T06:52:37Z
dc.date.available 2016-06-06T06:52:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сунь Гоцян. Інтеграція національних співацьких традицій у вокальній підготовці китайських студентів інститутів мистецтв : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Сунь Гоцян ; наук. кер. Л. О. Куненко ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10248
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2016. У дисертації розкриваються особливості інтеграції українських національних співацьких традицій у вокальній підготовці китайських студентів. На основі аналізу літератури з проблеми дослідження та існуючого практичного досвіду розкрито авторське тлумачення дефініції «інтеграція національних співацьких традицій у вокальній підготовці» відносно студентів Китаю та сутність її формування в процесі фахової підготовки майбутніх учителів музики. Розробленокомпонентну структуру (мотиваційно- спрямований, ціннісно-пізнавальний, творчо-виконавський), методичну модель інтеграції вокального навчання китайських студентів з використанням українських співацьких традицій та поетапну методику, яка передбачає їх творчу трансформацію в шкільну практику Китаю. Визначено функції, виокремлено й обумовлено комплекс методів;педагогічні умови,систематизовано методичні підходи і принципи цього напрямку навчальної діяльності; подальшого розвитку набули: засоби інтеграції та комплексної діагностики стану вокальної підготовки студентів Китаю з використанням українських співацьких традицій, на основі яких визначено рівні сформованості даного напрямку підготовки, розширено теоретико-методологічне підґрунтя для реалізації принципів забезпечення культуровідповідності вокального навчання студентів Китаю та опори на українські національно-культурні традиції навчання співу в системі інститутів мистецтв педагогічних університетів. Результати порівняльного аналізу статистично підтвердили доцільність використання авторської методики, яка сприяє ефективності опанування національними українськими співацькими традиціями, що дає можливістьекстраполювати їх в китайську освітню систему. ua
dc.description.abstract The thesis for the degree of Candidate of Pedagogical Sciences, specialty 13.00.02 - theory and methods of music education. - National Pedagogical University named after MP Dragomanov, Kyiv, 2016. In the thesis the peculiarities of Ukrainian integration of national singers in the vocal tradition of preparing Chinese students based on analysis of literature on the existing research and experience reveals the author's interpretation of the definition of "integration of national traditions singers in vocal training" regarding Chinese students and nature of its formation in the professional training of future teachers of music. Designed component structure (motivational aims, values and cognitive, creative and performing), methodological integration model of vocal learning Chinese students using Ukrainian singers traditions and phased methodology that involves the creative transformation of school practices in China. ua
dc.description.abstract Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.02 – теория и методика музыкального обучения. – Национальный педагогический университет имени М.П. Драгоманова. – Киев, 2016. В диссертации раскрываются особенности интеграции украинских певческих традиций в вокальной подготовке китайских студентов.На основе анализа литературы по проблеме исследования и существующего практического опыта раскрыта авторская трактовка дефиниции «интеграция национальных певческих традиций в вокальной подготовке» относительно студентов Китая и её сущность в процессе профессиональной подготовки будущих учителей музыки. Разработана компонентная структура (мотивационно-направленный, ценностно-познавательный, творчески- исполнительский), методическая модель интеграции вокального обучения студентов с использованием украинских певческих традиций и поэтапная методика, которая предполагает их творческую трансформацию в школьную практику Китая. Определены функции, комплекс методов, педагогические условия, систематизированы методические подходы и принципы этого направления учебной деятельности, дальнейшего развития приобрели: средства интеграции и комплексной диагностики состояния вокальной подготовки студентов Китая с использованием украинских певческих традиций, на основе который было расширены теоретико-методологические основы для реализации принципов обеспечения культуросоответствия вокальной подготовки китайских студентов и опоры их на украинские национально-культурные традиции обучения пению в системе институтов искусств педагогических университетов.Результаты сравнительного анализа статистически подтвердили эффективность овладения студентами национальными украинскими певческими традициями, что даёт возможность экстраполироватьих в китайскую образовательную систему. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject китайські студенти ua
dc.subject інститути мистецтв ua
dc.subject вокальна підготовка ua
dc.subject українські співацькі традиції ua
dc.subject трансформація ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject творчість ua
dc.subject сhinesestudents ua
dc.subject institutions ua
dc.subject arts ua
dc.subject vocaltraining ua
dc.subject singers Ukrainiantradition ua
dc.subject transformation ua
dc.subject integration ua
dc.subject creativity ua
dc.subject китайские студенты ua
dc.subject институты искусств ua
dc.subject вокальная подготовка ua
dc.subject украинские певческие традиции ua
dc.subject трансформация ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject творчество ua
dc.subject.classification 378.6:37(510)].016:784.4(043.3) ua
dc.title Інтеграція національних співацьких традицій у вокальній підготовці китайських студентів інститутів мистецтв ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу