DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 28 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1018
Title: Характерні особливості суб’єктивного оцінювання знань студентів, отримані шляхом співставлення з результатами ЗНО
Authors: Ковальчук, Ю. О.
Лісова, Т. В.
Keywords: освітні вимірювання
педагогічне оцінювання
моніторинг якості освіти
тести досягнень
educational measurement
pedagogical assessment
monitoring the quality of education
achievement tests
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Ковальчук, Ю. О. Характерні особливості суб’єктивного оцінювання знань студентів, отримані шляхом співставлення з результатами ЗНО / Ю. О. Ковальчук, Т. В. Лісова // С. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – 103-108.
Abstract: Проаналізовано структуру масиву оцінок першокурсників фізико-математичного факультету НДУ імені Миколи Гоголя, їх зв’язок з результатами ЗНО. Виявлено стійкі тенденції до суб’єктивного коригування розподілу оцінок викладачами. Запропоновано інтерпретацію цих тенденцій та способи їх подолання.
The structure of the physics and mathematics faculty of Nizhyn State University named after Nikolai Gogol freshman grades array, their correlation with the results of External Independent Testing, are investigated. The stable tendencies of subjective adjustment of grades distribution by faculty are identified. An interpretation of these trends, and ways to overcome them are suggested.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1018
Appears in Collections:Випуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf311.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.