Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Formation of creative potential students-choreographers’ in terms of higher educational institutions of culture and arts

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Zavhorodnya, Yevgenia
dc.contributor.author Завгородня, Євгенія
dc.date.accessioned 2016-05-16T08:45:07Z
dc.date.available 2016-05-16T08:45:07Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Zavhorodnya E.E. Formation of creative potential students-choreographers’ in terms of higher educational institutions of culture and arts / E.E. Zavhorodnya // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – No. 5 (September). – Toronto : Shiny Word Corp. – PP. 115–124. ua
dc.identifier.issn 1929-4700
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10131
dc.description 1. Герасимова І.А. Філософське розуміння танцю / І.А.Герасимова // Питання філософії. − 1998. − №4. − С. 50-63. 2. Гребінник Л.В. Німецька мова для вступників до магістратури зі спеціальностей: 8.02020401 «Музична педагогіка і виховання», 8.02020701 «Музичне мистецтво» (за видами), 8.02020201 «Хореографія» (за видами) : навчальний посібник для студентів, бакалаврів, аспірантів ВНЗ. – 2-ге вид., доп. і випр. / Л.В.Гребінник, Л.В.Петько ; за ред. А. Г. Болгарського, В. І. Гончарова. – К. :Ун-т «Україна», 2012. – 163 с. 3. Дубогай А.Д. Психолого-педагогічні основи формування здорового способу життя школярів молодших класів: дисертація доктора педагогічних наук: 13.00.01 / А.Д.Дубогай. − К., 1991. − 374 с. 4. Захаров Р.В. Сочинение танца. Страницы педагогического опыта / Р.В.Захаров. − М. : Искусство, 1983. − 224 с. 5. Кан-Калик В.А. Педагогічна творчість / В.А.Кан-Калик, Н.Д.Нікандров - М. : Педагогіка, 1990. − 144 с. 6. Кокуленко Борис. Степова Терпсихора / Б.Кокуленко. – Кіровоград : Вид-во «Степ», 1999. – 214 с. 7. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-хореографів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальності 6.030101 «Хореографія» : навч. посібник для студентів ВНЗ / Л.В.Петько. – К. : Талком, 2014. – 154 с. 8. Петько Л.В. Педагогічна сутність у визначенні поняття «освітнє середовище» / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 34. – С. 109–118. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452 9. Петько Л.В. Англійська мова для вступників до магістратури зі спеціальностей: 8.02020401 «Музична педагогіка і виховання», 8.02020701 «Музичне мистецтво» (за видами), 8.02020201 «Хореографія» (за видами): навчальний посібник для студентів, бакалаврів та аспірантів ВНЗ. – 3-є вид., стереотипне / Л.В.Петько, В.В.Ніколаєнко ; за ред. Авдієвського А.Т., Гончарова В.І. – К. : «Талком», 2014. – 163 с. 10. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол.ред) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Частина 3. – Ч. 3. – С. 57–62. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445 11. Тарасюк А.М. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії до роботи у позашкільніх закладах освіти / А.М.Тарасюк // Педагогічний альманах. − 2012. − Вип.13. − С. 191-195. 12. Bremser Martha. Fifty Contemporary Choreographers / Martha Bremser, Lorna Sanders [Web site]. – 2-nd ed. – London, 2011. – 400 p. – Access mode : https://books.google.com.ua/books?id=BS6tAgAAQBAJ&pg=PA1918&dq=future+choreographers&hl=ru&source=gbs_toc_r&cad=3#v=onepage&q=future%20choreographers&f=false 13. Pet’ko Lyudmila. Formation of the professionally oriented foreign language environment for future choreographers at a university in the way of the organization personally meaningful research activity (Part 2) [Формування професійно спрямованого іншомовного середовища майбутніх хореографів в умовах університету шляхом організації особистісно значущої науково-дослідної діяльності] / Lyudmila Pet’ko // Intellectual Archive. – 2014. – Volume 3 (May). – Number 3. – Toronto : Shiny Word Corp., 2014. – P. 40–47. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7456 14. Pet’ko Lyudmila. Isadora Duncan and Sergey Esenin // Lyudmila Pet’ko, Yevgenia Shpota // Intellectual Archive, 2014. – January. – Volume 3. – Number 1. – Toronto : Shiny Word Corp. – Р. 82–88. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7844 ua
dc.description.abstract The article is devoted to preparation of professional preparation of future Choreography teachers’ to work in special, secondary and out-of-school educational establishments in conditions of university. The author develops a highbrow exchange of ideas creativity teaching Choreography teachers’ in the way of developing their own interpretations of existing dances for ballets, musicals, and other forms of entertainments. At rehearsals, choreographers instruct and lead dancers to achieve their vision. The author stresses that as a Choreography major, prepares not only to develop physical skills, but also to explore the history, theory, and science of art. Future Choreographers must possess self-discipline, persistence, determination, and a commitment to dance to have success because of most intense practice schedules; have to be good problem solvers and work well with others; must have good stamina and health, flexibility, quickness, coordination, grace, a sense of rhythm, a feeling for music, and an artistic ability to convey through dance. Choreographers’ training for creating original dances and developing new interpretations of existing dances is presented. ua
dc.description.abstract У статі наведено результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на визначення сучасного стану розвитку творчого потенціалу студентів, майбутніх хореографів, у процесі професійної підготовки, проведено дослідження наукових праць присвячених означеній проблемі, розглянуто шляхи формування та розвитку даного феномену в умовах вищих навчальних закладах культури і мистецтв. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Toronto : Shiny Word Corp. (Canada) ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject Choreography major ua
dc.subject future Choreography teachers’ ua
dc.subject creativity ua
dc.subject cultural and leisure activity ua
dc.subject dance ua
dc.subject arts ua
dc.subject хореографія ua
dc.subject студенти ua
dc.subject творчий потенціал ua
dc.subject формування та розвиток креативності ua
dc.subject культурно-дозвіллєва діяльність ua
dc.subject університет ua
dc.subject.classification 378:[796+793.3] ua
dc.title Formation of creative potential students-choreographers’ in terms of higher educational institutions of culture and arts ua
dc.title.alternative Формування творчого потенціалу студентів-хореографів в умовах вищих навчальних закладів культури і мистецтв ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу