DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10086
Title: Теоретична модель системи моніторингу у ВНЗ
Authors: Аннєнкова, І.П.
Keywords: моніторинг якості освіти у вищому навчальному закладі
cуб‘єкти організації і здійснення моніторингу
інструментарій й інструменти моніторингових досліджень
моніторингова діяльність
мониторинг качества образования в высшем учебном заведении
субъекты организации и осуществления мониторинга
инструментарий и инструменты мониторинговых исследований
мониторинговая деятельность
monitoring of education‘s quality at higher educational establishment
the subjects of organization and implementation of monitoring
tools and instruments of monitoring studies
monitoring activities
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Аннєнкова І.П. Теоретична модель системи моніторингу у ВНЗ / І.П. Аннєнкова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 7-13
Abstract: У статті теоретично обґрунтовано модель моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі, яка має такі елементи як мета, об’єкт моніторингу, cуб’єкти організації і здійснення моніторингу, комплекс моніторингових показників, інструментарій й інструменти моніторингових досліджень, моніторингова діяльність, й охоплює три етапи (підготовчий, практичний та аналітичний).
В статье теоретически обоснована модель мониторинга качества образования в высшем учебном заведении, которая состоит из таких элементов как цель, объект мониторинга, субъекты организации и осуществления мониторинга, комплекс мониторинговых показателей, инструментарий и инструменты мониторинговых исследований, мониторинговая деятельность и охватывает три этапа (подготовительный, практический и аналитический).
In this article the author theoretically grounds model of monitoring of education’s quality at higher educational establishment, which consists such elements as purpose, object of monitoring, the subjects of monitoring’s organization and implementation, complex of monitoring indicators, tools and instruments of monitoring studies, monitoring activities and covers the three phases (preparatory, practical and analytical).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10086
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Annenkovа.pdf362.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.