DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет іноземної філології » Наукові праці Факультету іноземної філології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10077
Title: Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету шляхом розгляду моральних орієнтирів студентів
Other Titles: Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in terms of university by considering of students’ moral orienting points
Authors: Петько, Людмила Василівна
Keywords: мораль
студенти
професійно орієнтоване іншомовне навчальне середовище
кохання
самогубство
кінострічка «Заборонене кохання» (Туреччина, 2008)
університет
студенты
мораль
профессионально ориентированное иноязычная среда обучения
университет
любовь
суицид
кинолента «Запретная любовь» (Турция, 2008)
morality
students
professionally oriented foreign language teaching environment
university
love
suicide
movie «Forbidden Love» (Turkey, 2008)
Issue Date: 2016
Publisher: Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Citation: Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету шляхом розгляду моральних орієнтирів студентів / Л.В.Петько // Педагогічний альманах: зб. наук. пр. ; редкол. В.В.Кузьменко та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти, 2016. – Вип. 29. – С. 164−172. Petko L.V. Formuvannya profesiyno orientovanogo inshomovnogo navchalnogo seredovishcha v umovah universitetu shlyahom rozglyadu moralnih orientiriv studentiv [Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in terms of university by considering of students’ moral orienting points] / L.V.Petko // Pedagogichniy almanah: zb. nauk. pr. ; redkol. V.V.Kuzmenko ta in. – Herson : KVNZ «Hersonska akademiya neperervnoyi osviti, 2016. – Issue 29. – S. 164−172.
Abstract: У статті розглядаються моральні орієнтири сучасної студентської молоді у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету. На прикладі турецького серіалу «Заборонене кохання» (2008), знятого за мотивами однойменого романа турецього письменника Халіди Зія Ушаклигіля, автором піднімаються питання кохання та самогубства серед молоді. Наводяться приклади розуміння цих феноменів з огляду філософії, психології, соціології, педагогіці та введення їх до професійної підготовки майбутніх випускників університетів шляхом формування іншомовного навчального середовища у процесі вивчення іноземних мов.
In the article the moral orienting points of modern students in the process of professionally oriented foreign language teaching environment at terms of university are presented. By way of illustration the Turkish movie «Forbidden Love» based on the novel of the same name by Turkish writer Halit Ziya Usakligil, the author outlines phenomena «love» and «suicide» among young people. Love may be the first thing that a person considers when entering a relationship, but it is also the number one reason why one commits suicide. The author stresses that the love of a parent is crucial in building a person's self-worth which, in turn, affects his or her actions. Suicide is preventable. Most suicidal people want to live; they are just unable to see alternatives to their problems. Suicide is the second leading cause of death for youth between the ages of 14 and 29 in Ukraine. But because suicide has been considered such a «taboo» subject to think or to talk about, there are a lot of misconceptions about which individuals may be at risk, about when, how and why people might consider killing themselves, and about how best to help yourself of someone else who’s contemplating suicide. Being well-informed about depression and suicide can help the students save their own life or the life of someone they know or love. Examples understanding phenomena «love» and «suicide» due philosophy, psychology, sociology, literature, pedagogy, art cinema of future graduates’ professional preparing in the way of formation professionally oriented foreign language teaching environment are given.
В статье рассматриваются нравственные ориентиры современной студенческой молодежи как средство формирования профессионально ориентированной иноязычной среды обучения в условиях университета. На примере турецкого сериала «Запретная любовь» (2008), снятого по мотивам одноименного романа турецкого писателя Халиды Зия Ушаклигиля, автор поднимает вопросы любви и самоубийства среди молодежи. Приводятся примеры понимания этих феноменов с позиций философский воззрений, психологии, социологии, педагогики в процессе профессиональной подготовки будущих выпускников университа в формировании иноязычной среды обучения при изучении профессионально ориентированного иностранного языка.
Description: 1. Айзенштейн Н.А. Из истории турецкого реализма: заметки о турецкой прозе / Н.Аайзенштейн. – М. : Наука, 1968. – 284 с. 2. Алькаева Л.О. Творчество Халида Зии Ушаклыгиля / Л.О. Алькаева ; отв. ред. В.А.Годлевский. – М. : Изд-во АН СССР, 1956. – 144 с. 3. Гегель Г.В.Ф. Философия истории / Г.В.Ф.Гегель. – Соч. в 14-и тт. – Т. 8. – М. : Гос. соц.-экономич. изд-во, 1935. 4. Делис Дин К. Парадокс страсти: она его любит, а он ее нет [Электронный ресурс] / Дин К.Делис, К.Филлипс ; пер. с англ. Кирилла Савельева. − М. : Мирт; OCR: Дмитрий Макашов, 1994. – Режим доступа : http://modernlib.ru/books/delis_din/paradoks_strasti_ona_ego_lyubit_a_on_ee_net/ 5. Жулай В.І. Любов як соціальна цінність особистості в суспільних відносинах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філос. наук : спец. 09.00.03 «Соціальна філософія та філософія історії» / В.І.Жулай. – К., 2004. – 21 с. 6. Петько Л.В. Формування духовних цінностей студентської молоді шляхом створення професійно спрямованого іншомовного навчального середовища в умовах університету (на прикладі вивчення англійською мовою новели О'Генрі «Останній листок») / Л.В.Петько // Проблеми освіти: наук. зб. / засн. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. – K. : ПП Лисенко М.М., 2014. – № 79. – С. 302–307. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7870 7. Розенова М. Ценность любви в представлениях современных студентов / М.Розенова // Высшее образование в России. – 2006. – № 6. – С. 38−41. 8. Слюсаренко Н.В. Форми і методи виховної роботи у вищому навчальному закладі / Н.В.Слюсаренко // Таврійський вісник освіти. – 2009. – № 7. – С. 107–115. 9. Студенти. Образ майбутнього: Міжнародне дослідження 2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://institute.gorshenin.ua/media/uploads/102/00/dba87fa10733.pdf 10. Уваров А.Н. Самоубийство в европейской философии первой половины 19 в. / А.Н.Уваров // Strategiczne pytania światowej nauki – 2014 : Materiały X Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji ; zbiorka materiałiw konferencji (07–15 lutego 2014 roku) ; redaktor naczelna prof. dr hab. Sławomir Górniak. – Volume 20. Pedagogiczne nauki. – Przemyśl : Nauka i studia, 2014. – C. 48–52. 11. Украина рекордсмен Европы по количеству суицидов [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nopb-2.ho.ua/?p=468#more-468 12. Фейербах Л.О. О спиритулизме и материализме, в особенности в их отношении к свободе воли / Л.О. Фейербах. – Соч. в 2-х т. – Т. 1. – М. : Наука, 1995. 13. Ask-і Memnu (Заборонене кохання), реж. Хілаль Сарал, Месуде Ерарслан (Туреччина, 2008−2010). Серії 1−158 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://traffilm.net/board/seriali/serial_zaboronene_kokhannja_na_ukrajinskij_vsi_seriji/23-1-0-220 14. Akalin L.Sami. Halit Ziya Usakligil. 1869−1945 / L.SamiAkalin. − 2 basiliṣ. – Istanbul : Varlik Yayinevi, 1962. – 107 p. 15. 10 Suicidal Quotes аnd Sayings With Interpretations [Web Site]. – Access mode : http://mentalhealthdaily.com/2014/09/10/10-suicidal-quotes-and-sayings-with-interpretations/
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10077
Appears in Collections:Наукові праці Факультету іноземної філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pet'ko LV , 2016.pdfфахова стаття288.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.