DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10067
Title: Формування професійної компетентності майбутнього викладача предметів художньо-естетичного циклу як педагогічна проблема
Authors: Давидова, М.О.
Захарова, Л.В.
Keywords: мобільність спеціаліста
соціально-професійна мобільність вчителя
професійна підготовка спеціалістів
мобильность специалиста
социально-профессиональная мобильность учителя
профессиональная подготовка специалистов
specialist‘s mobility
teacher‘s social and professional mobility
specialists‘ vocational training
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Давидова М.О. Формування професійної компетентності майбутнього викладача предметів художньо-естетичного циклу як педагогічна проблема / М. О. Давидова, Л. В. Захарова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : сборник научных трудов / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 14 (24). - C. 32-35.
Abstract: У статті розглядається питання актуальності психологічної готовності педагога художньо-естетичного профілю до педагогічної діяльності, аналізуються сучасні психологічні концепції особистості з точки зору внутрішньо-особистісного конфлікту у структурі особистості педагога.
В статье рассматривается вопрос актуальности психологической готовности педагога художественно–эстетического профиля к педагогической деятельности, анализируются современные психологические концепции личности с точки зрения внутренне-личностного конфликта в структуре личности педагога.
In this article the problem of the actuality of psychological of the teacher o artistic-aesthetic profile for pedagogical activity is represented, modern psychological conceptions of personality on the point of view of the internal-personal conflict in the structure of pedagogical activity is analyzed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10067
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Davydova.pdf218.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.