Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистісно-орієнтовані інноваційні технології в умовах вищої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлова, О.В.
dc.date.accessioned 2016-04-27T11:39:06Z
dc.date.available 2016-04-27T11:39:06Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Павлова О.В. Особистісно-орієнтовані інноваційні технології в умовах вищої школи / О. В. Павлова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 252-255. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10046
dc.description.abstract У статті розкриваються особливості використання особистісно-орієнтованих інноваційних технологій (гуманістично-особистісної, технології співпраці, технології підтримки) у практиці навчання майбутніх соціальних працівників у вищій школі. Впровадження різних підходів (полісуб’єктного, пошукового, гуманістично-особистісного, аксіологічного, синергетичного) у контексті використання даних технологій сприяє активізації інноваційної діяльності студентів. У цьому процесі науково-педагогічний працівник має нести повну соціальну, особистісну відповідальність і орієнтуватися на діалогічність, підтримку молоді та на співпрацю з ними у навчально-виховному процесі.
dc.description.abstract В статье раскрываются особенности использования личностно-ориентированных инновационных технологий (гуманно-личностной, технологии сотрудничества, технологии піддержки) в практике обучения будущих социальных работников в высшей школе. Внедрение разных подходов (полисубъектного, поискового, гуманно-личностного, аксиологичсекого, синергетического) в контексте использования данніх технолоий способствует активизации инновационной деяльности студентов. В зтом процессе научно-педагогический работник должен нести полную социальную, личностную ответственность и ориентироваться на диалогичность, поддержку молодежи и на сотрудничество с ними в учебно-воспитаткльном процессе.
dc.description.abstract The article reveals peculiarities of implementing person-oriented innovation technologies (human-personal technology, cooperation technology, support technology) into practice of teaching future social workers in the higher educational establishment. Implementing various approaches (poly-subjective, searching, human – personal, synergetic) in the context of using person-oriented innovation technologies promote innovation activities of students. In this process a scientific pedagogical worker is supposed to bear full social and personal responsibility and to be orientated to dialogue, support on the part of the youth and to cooperation with them in the process of education and bringing up.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject особистісно-орієнтовані технології
dc.subject технологія підтримки
dc.subject гуманістично-особистісна технологія
dc.subject синергія
dc.subject личностно-ориентированные технологии
dc.subject технология поддержки
dc.subject гуманно-личностная технология
dc.subject синергия
dc.subject person-oriented innovation technology
dc.subject support technology
dc.subject human-personal technology
dc.subject synergy
dc.subject.classification 316.74: 37
dc.title Особистісно-орієнтовані інноваційні технології в умовах вищої школи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу