DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 (24) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10040
Title: Результати формування професійної психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів
Authors: Котикова, О.М.
Keywords: професійна психолого-педагогічна компетентність майбутніх юристів та її компоненти
професійна психолого-педагогічна підготовка
профессиональная психолого-педагогическая компетентность будущиx юристов и ее компоненты
профессиональная психолого-педагогическая подготовка
professional psychological and pedagogical competency of future lawyers and it components
professional psychological and pedagogical preparation
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Котикова О.М. Результати формування професійної психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів / О. М. Котикова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 224-229.
Abstract: У статті розглянуті результати дослідної перевірки ефективності І етапу системи психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів, розробленої автором.
В статье рассмотрены результаты опытной проверки эффективности ІІ этапа системы психолого-педагогической подготовки будущих юристов, разработанной автором.
The article deal with the results of the experimental testing of the effectiveness of the II period of the system of the creation of the system of the psychological and pedagogical preparation of future lawyers, created by author.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10040
Appears in Collections:Випуск 14 (24)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotykova.pdf247.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.