DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10034
Title: Технологія колажування як засіб творчого зростання майбутніх вчителів-філологів у процесі професійно-педагогічної підготовки
Authors: Дуплійчук, О.М.
Keywords: технологія колажування
професійно-педагогічна підготовка
творчість
технология коллажирования
профессионально-педагогическая подготовка
творчество
collage technology
professional pedagogical training
creativity
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Дуплійчук О.М. Технологія колажування як засіб творчого зростання майбутніх вчителів-філологів у процесі професійно-педагогічної підготовки / О. М. Дуплійчук // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 198-201.
Abstract: У статті розглядається актуальність використання технології колажування як засобу творчого зростання майбутнього вчителя-філолога у процесі професійно-педагогічної підготовки, визначаються її функції та зміст.
В данной статье рассматривается актуальность использования технологии коллажирования как средства творческого роста будущего учителя-филолога в процессе профессионально-педагогической подготовки, определяются ее функции и содержание.
The article deals with the topicality of usage of collage technology as a mean of creative growth of future linguists in the process of professional pedagogical training, determines its functions and content.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10034
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dupliychuk.pdf259.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.