DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10032
Title: Теорія і практика розглядання наукових понять та використання методу моделювання: аналіз деяких особливостей викладання нового навчального матеріалу
Authors: Доля, Ю.В.
Смоленський, С.М.
Keywords: викладач
модель
дослідження
преподаватель
модель
исследование
teacher
model
investigation
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Доля Ю.В. Теорія і практика розглядання наукових понять та використання методу моделювання: аналіз деяких особливостей викладання нового навчального матеріалу / Ю. В. Доля, С. М. Смоленський // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 190-193.
Abstract: Статтю присвячено деяким аспектам проблеми викладання нового матеріалу. Основну увагу приділено аналізу особливостей розглядання наукових понять та використанню методу моделювання задля підвищення ефективності засвоєння нової інформації.
Статья посвящена некоторым аспектам проблемы преподавания нового материала. Основное внимание уделено анализу особенностей рассмотрения научных понятий и применению метода моделирования для повышения эффективности усвоения новой информации.
The article deals with some problems of new material teaching. Much attention is given to analysis of peculiarities of science notions consideration and application of modeling method to enhancing the efficiency of new information mastering.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10032
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolya.pdf219.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.