Стаття присвячена проблемі створення науково-методичної системи формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи. Представлена та теоретично обґрунтована модель науково-методичної системи є структурною сукупністю елементів, створюючих компонентів якісних ознак, що є комплексними складниками означеної фахової компетентності. Розроблена модель визначає раціональну організацію педагогічного процесу, педагогічні умови, що забезпечують набуття означеної фахової компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку учителів початкової школи.
Статья посвящена проблеме создания научно методической системы формирования медико-валеологической компетентности в процессе профессиональной подготовки и профессионального развития будущих учителей начальной школы. Представленная и теоретически обоснованная модель научно методической системы является структурной совокупностью элементов, образовывающих компонентов качественных признаков, которые являются комплексными составляющими отмеченной профессиональной компетентности. Разработанная модель определяет рациональную организацию педагогического процесса, педагогические условия, которые обеспечивают приобретение обозначенной профессиональной компетентности в процессе профессиональной подготовки и профессионального развития учителей начальной школы.
The article is devoted the problem of creation scientifically of the methodical system of forming of mediko-valeological competence in the process of professional preparation and professional development of future teachers of initial school. Presented and in theory grounded model scientifically methodical system, which are the structural aggregate of elements, formative components of high-quality signs which are the complex constituents of the noted professional competence. The developed model determines rational organization of pedagogical process, pedagogical terms which provide acquisition of the marked professional competence in the process of professional preparation and professional development of teachers of initial school.