DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10029
Title: Формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку учителів початкової школи
Authors: Воскобойнікова, Г.Л.
Keywords: компетентнісний підхід
медико-валеологічна компетентність
професійна підготовка
компетентностный подход
медико-валеологическая компетентность
профессиональная подготовка
competence approach
medical-valeological competence
professional preparation
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Воскобойнікова Г.Л. Формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку учителів початкової школи / Г. Л. Воскобойнікова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 179-182.
Abstract: Стаття присвячена проблемі створення науково-методичної системи формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи. Представлена та теоретично обґрунтована модель науково-методичної системи є структурною сукупністю елементів, створюючих компонентів якісних ознак, що є комплексними складниками означеної фахової компетентності. Розроблена модель визначає раціональну організацію педагогічного процесу, педагогічні умови, що забезпечують набуття означеної фахової компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку учителів початкової школи.
Статья посвящена проблеме создания научно методической системы формирования медико-валеологической компетентности в процессе профессиональной подготовки и профессионального развития будущих учителей начальной школы. Представленная и теоретически обоснованная модель научно методической системы является структурной совокупностью элементов, образовывающих компонентов качественных признаков, которые являются комплексными составляющими отмеченной профессиональной компетентности. Разработанная модель определяет рациональную организацию педагогического процесса, педагогические условия, которые обеспечивают приобретение обозначенной профессиональной компетентности в процессе профессиональной подготовки и профессионального развития учителей начальной школы.
The article is devoted the problem of creation scientifically of the methodical system of forming of mediko-valeological competence in the process of professional preparation and professional development of future teachers of initial school. Presented and in theory grounded model scientifically methodical system, which are the structural aggregate of elements, formative components of high-quality signs which are the complex constituents of the noted professional competence. The developed model determines rational organization of pedagogical process, pedagogical terms which provide acquisition of the marked professional competence in the process of professional preparation and professional development of teachers of initial school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10029
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voskoboynikovа.pdf404.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.