DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10019
Title: Творчий підхід до організації трудової підготовки учнів у школах В. Сухомлинського , І. Ткаченка, О. Захаренка
Authors: Слюсаренко, Н.В.
Keywords: творчий підхід
трудова підготовка
творческий подход
трудовая подготовка
creative approach
labour training
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Слюсаренко Н.В. Творчий підхід до організації трудової підготовки учнів у школах В. Сухомлинського , І. Ткаченка, О. Захаренка / Н. В. Слюсаренко //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 141-146.
Abstract: У статті висвітлено особливості організації трудової підготовки підростаючого покоління у школах В.Сухомлинського, І.Ткаченка, О.Захаренка. Доведено, що творчий підхід вітчизняних педагогів до трудової підготовки учнів мав неабиякі позитивні наслідки.
В статье освещены особенности организации трудовой подготовки подростающего поколения в школах В.Сухомлинского, И.Ткаченко, А.Захаренко. Доказано, что творческий подход отечественных педагогов к трудовой подготовке учеников имел значительные положительные последствия.
The article studies the peculiarities of labour training organization of younger generations at schools of V. Sukhomlinskiy, I. Tkachenko, А. Zakharenko. The author proves that the creative approach to labour training had positive results.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10019
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slyusarenko.pdf242.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.