DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10006
Title: До питання формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки
Authors: Шурин, О.І.
Keywords: професійно-педагогічна культура
особистість учителя
професійно-педагогічна поведінка
профессионально-педагогическая культура
личность учителя
профессионально-педагогическое поведение
vocational and educational culture
teacher personality
professional teacher behavior
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Шурин О.І. До питання формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки / О. І. Шурин // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – C. 87-90.
Abstract: У статті проаналізовано поняття “професійно-педагогічної культури” майбутніх учителів. Досліджені етапи формування, визначені показники та компоненти професійно-педагогічної культури майбутніх учителів.
В статье проанализировано понятие «профессионально-педагогической культуры» будущих учителей. Исследованы этапы формирования, определены показатели и компоненты профессионально-педагогической культуры учителей.
The article discusses the concept of "vocational and educational culture" of future teachers. Investigated stages of vocational and educational culture. Defined indicators and components of vocational-pedagogical culture of teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10006
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shurin.pdf218.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.