Хромець, Віталій Леонідович(Видавництво "Гілея", 2018)
Метою дослідження є аналіз та деталізація процесів врегулювання
нормативно–правового забезпечення щодо богословської освіти в Україні.
Процес регулювання та нормативно–правового забезпечення богословської
освіти в Україні ...
Хромець, Віталій Леонідович(Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
У дисертації вперше здійснено комплексне дослідження богословської
освіти в Україні, розроблено історичну та сучасну типологію богословської освіти. Встановлено відмінності релігійного та світського освітнього простору ...
Хромець, Віталій Леонідович(Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012)
В статті виокремлюються види та форми християнської теологічної освіти.
Окремо аналізуються чотири види теологічної освіти: єрусалимська, афінська, женевська, берлінська.
Хромець, Віталій Леонідович(«Видавництво «Гілея», 2018)
Отже, нове освітнє
законодавство долає розрив між
світською та духовною системами
вищої освіти, ставиться своєрідна
крапка у невідільницькому розумінні
світськості, де випрацювана
процедура зі збереження конфесійно ...
Хромець, Віталій Леонідович(«Видавництво «Гілея», 2018)
Актуальність дослідження.
Актуальність теми дослідження
викликана та пов’язана з
необхідністю розмежування
поняття богослов’я та релігія, цього
потребує сучасний науковий дискурс
та теоретична і практична
практика ...
Хромець, Віталій Леонідович(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
Дискримінаційні процеси, яких зазнавали духовні заклади вищої освіти, тривали в радянський час, і це потребувало свого виправлення у Незалежній Україні. Активізація нормотворчих та суспільно-наукових процесів у 2012-2013 ...
Хромець, Віталій Леонідович(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
Дискримінаційні процеси, яких зазнавали духовні заклади вищої освіти, тривали в радянський час, і це потребувало свого виправлення в незалежній Україні. Активізація нормотворчих та суспільно-наукових процесів у 2012-2013 ...
Хромець, Віталій Леонідович(ПП "Вид-во "Гілея"', 2018)
Сучасне законодавство виправляє ситуацію дискримінації вищих закладів духовної освіти в частині визнання всіх дипломів усіх рівнів освіти даних закладів та створює позитивне поле для подальшого розвитку закладів вищої ...