Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностика сформованості емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сакалюк, О. П. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-04-11T18:22:38Z
dc.date.available 2016-04-11T18:22:38Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Сакалюк О. П. Діагностика сформованості емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи / О. П. Сакалюк // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 159-164. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9911
dc.description.abstract У статті висвітлюється діагностика сформованості емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи, виокремлюються рівні емпатійної культури студентів та визначаються показники їх сформованості у майбутніх учителів початкової школи.
dc.description.abstract В статье освещается диагностика сформированности эмпатийной культуры будущих учителей начальной школы, выделяются уровни эмпатийной культуры студентов и определяются показатели их сформированности у будущих учителей начальной школы.
dc.description.abstract The article deals diagnostics formation empathy culture of primary school teachers, distinguishes levels empathy culture of the students and the criteria and indicators of formation of primary school teachers.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject емпатійна спрямованість
dc.subject показники та рівні емпатійної культури
dc.subject эмпатийная направленность
dc.subject показатели и уровни эмпатийной культуры
dc.subject empathy focus
dc.subject performance and level empathy culture
dc.title Діагностика сформованості емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу